مادر افسرده، نوزادش را کشت

مادر افسرده، نوزادش را کشت

 زن جوان که به‌تازگی زایمان کرده بود، نتوانست گریه‌های فرزندش را تحمل کند و دست به اقدام عجیبی زد. او نوزادش را از طبقه چهارم ساختمان به پایین انداخت و به قتل رساند.
به گزارش خبرنگارجام‌جم، ساعت 19و30دقیقه جمعه هجدهم تیر امسال یکی از ماموران کلانتری غیاثی در تماس با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران از مرگ مشکوک نوزاد دختری تازه متولدشده‌ خبر داد. بازپرس جنایی و تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران به محل حادثه در ساختمان پنج طبقه‌ای در شرق‌تهران اعزام و با ورود به ساختمان با جسد نوزاد در حیاط خانه روبه‌رو شدند. با تحقیق از همسایه‌ها معلوم شد آنها پس از شنیدن صدای سقوط از بلندی به حیاط آمده و با جسد نوزاد روبه‌رو شدند. در ادامه مشخص شد یکی از همسایه‌های ساکن طبقه چهارم ساختمان به‌تازگی زایمان کرده است.
همان موقع پدر نوزاد سررسید و دخترش را شناخت و از مرگ او شوکه شد. ماموران  وارد خانه او در طبقه چهارم شده و با گشودن در آپارتمان زن 38ساله را بازداشت کردند. متهم زن پس از طرح ادعاهای عجیب، دیروز به قتل فرزندش اعتراف کرد و گفت: چهارسال است ازدواج کرده‌ام. دختری سه ساله دارم و فرزندی که تازه به دنیا آوردم نیز دختر بود. بعد از تولد او افسردگی بعد از زایمان سراغم آمد و حالم را بد کرد. دخترم مدام گریه می‌کرد و آرام نمی‌شد و  با شنیدن گریه‌هایش روانم به‌هم می‌ریخت. عصر روز حادثه دخترم به‌شدت گریه می‌کرد و هر کاری کردم آرام نشد. او را از جایش برداشتم و سمت تراس خانه برده و به حیاط پرت کردم. وقتی به خودم آمدم او فوت شده بود. دچار عذاب‌وجدان شدم و پشیمانم.
رحیم دشتبان، بازپرس شعبه‌اول دادسرای جنایی تهران با تائید این خبر به جام‌جم گفت: متهم مدعی است به خاطر افسردگی بعد از زایمان نتوانسته بر اعصاب و روان خود کنترلی داشته باشد و قرار شد سلامت روانی او از سوی کارشناسان پزشکی‌قانونی
بررسی شود.