«تب‌سالی» در مرحله نگارش

«تب‌سالی» در مرحله نگارش

سرپرست گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما از  ساخت سریالی به کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده خبر داد  که درباره کروناست.
مجید خادمی‌زاده در گفت‌وگو با مهر درباره سریال‌های شبکه پنج و همچنین سریال‌های جدید بیان کرد: درحال‌حاضر «آتش در گلستان» را به کارگردانی پرویز شیخ‌طادی داریم که هر شب روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود و به مقاطعی از زندگی مرضیه دباغ می‌پردازد. پخش این سریال تا قبل از عید ادامه دارد.
وی با اشاره به سریال نوروزی این شبکه نیز گفت:  مجموعه‌ای شیرین و مفرح با نام دردسرهای شیرین را به کارگردانی سهیل موفق در دست تولید داریم که تیمی حرفه‌ای پای آن هستند و بیش از ۵۰درصد از این پروژه پیش رفته است.
 سرپرست گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما نیز در ادامه درباره طرح‌های جدید شبکه نیز یادآور شد: قرار است سریالی را به کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده داشته باشیم که موضوع آن کروناست و اسم سریال «تب‌سالی» است. وی درباره این سریال و ساخت آن دو سال پس از کرونا افزود: ما هنوز در شرایط کرونایی به‌سر می‌بریم و هنوز برای ساخت چنین سریال‌هایی دیر نشده است. شرایط سختی هم داریم و تا پروژه‌ای به نگارش و تولید برسد، هر مرحله‌ای هم زمانی می‌برد به‌ویژه که هر سازمانی جلسات و شوراهای خود را دارد و اینها زمان می‌برد اما این سریال هم کار جذابی خواهد بود.