تلنگر

تلنگر

سارق مسلح با شلیک پلیس کشته شد
سارق مسلح در جریان تعقیب و گریز پلیسی درحوالی محله اتابک تهران، هدف گلوله پلیس  قرار گرفت و فوت شد.  به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت14 پنجشنبه پنجم اسفند امسال ماموران گشت موتوری کلانتری نبرد پایتخت، هنگام گشتزنی به مردی 35ساله که گونی بر دوشش بود، مشکوک شدند. با اخطار خواستند توقف کند که او متواری شد.  ماموران به دنبالش بودند که او گونی را داخل مغازه‌ای انداخت و وارد محله اتابک شد. همان موقع با کلتی که داشت سمت ماموران شلیک کرد.  ماموران هم به تیراندازی متقابل پرداختند  که  مرد جوان هدف سه تیر قرار گرفت. مرد زخمی به بیمارستان منتقل شد و آنجا فوت کرد. ماموران با بررسی گونی همراه این مرد تعدادی شیرآلات ساختمانی و یک قمه یافتند. محمدتقی شعبانی، بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران در این باره به جام‌جم گفت: سارق کشته شده مجهول‌الهویه  است. قرارشد هویتش شناسایی و جسد تحویل خانواده‌اش شود.
۴۸۰پلاک طلای گمشده کشف شد
480پلاک طلای گمشده مسافری در ایستگاه متروی دانشگاه شریف، کشف و تحویلش شد.
به گزارش روابط‌عمومی شرکت متروی تهران، چند روز پیش یکی از ماموران متروی ایستگاه امام خمینی(ره) با متصدی امور دفتری ایستگاه دانشگاه شریف تماس گرفت و اطلاع داد نایلون مشکی مسافری با ۴۸۰پلاک طلا به ارزش حدود ۷۰۰میلیون تومان گم شده  است. مهدی معصومی، مسوول کاردان ایستگاه دانشگاه شریف با اطلاع از موضوع به جست‌وجو در سکو پرداخت و با یافتن بسته روی صندلی سکو، آن را تحویل صاحبش داد.
انفجار معدن با 2 کشته و مصدوم
انفجار معدن در وازتنگه چمستان، به مرگ یک نفر و مصدومیت فرد دیگر منجر شد.  
به گزارش فارس، ساعت 10 و 17دقیقه شنبه هفتم اسفند امسال، حادثه انفجار معدن در وازتنگه چمستان  به نیروهای امدادی  اورژانس شهر آمل گزارش شد. همزمان با حضور نیروهای امدادی در محل معلوم شد مردی 27ساله آنجا فوت کرده و مردی 24ساله هم  به دلیل شدت سوختگی و مصدومیت در بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان نور بستری شد.
عامل قتل‌عام خانوادگی
مردی که با شلیک گلوله سه عضو خانواده‌اش را به انگیزه اختلاف خانوادگی کشته بود، بازداشت شد. کریم صحرایی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اندیمشک استان خوزستان به ایرنا گفت: این متهم که مرد جوانی است به دلیل اختلاف خانوادگی با سلاح برنو مرداد امسال پدر، مادر و خواهر خود را در یکی از مناطق بخش مرکزی شهرستان اندیمشک به قتل رسانده بود. او از آن موقع متواری و تحت تعقیب پلیس بود که با گذشت حدود هفت ماه از جنایت‌ها سرانجام بازداشت و به قتل به انگیزه اختلاف خانوادگی اعتراف کرد.