مقتول، زنده پیدا شد!

مقتول، زنده پیدا شد!

پرونده زن جوان که به نظر می‌رسید در ماجرای سقوط خودرو به دره و آتش گرفتن آن کشته شده بعد از دو روز با زنده پیدا شدن او بسته شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت 19 جمعه ششم اسفند امسال، یکی از ماموران پاسگاه روستای وردیج در غرب تهران به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران اطلاع داد، خودروی پژو 405 در دره سقوط کرده، آتش گرفته و سوخته است. نیروهای امدادی بعد از ساعاتی خودروی سوخته را از محل خارج کردند.  ماموران اطراف خودروی کشف شده، موهای سوخته سر انسان را یافتند و احتمال دادند، راننده کشته شده و جسد به مکان دیگر منتقل و بعد خودرو به دره پرت شده‌است. از روی پلاک خودروی سوخته مالک آن که مرد میانسالی بود شناسایی و مورد تحقیقات پلیس جنایی تهران قرار گرفت و گفت: متاهلم و فرزندانی دارم. با همسرم اختلاف و درگیری دارم. او پنجشنبه بعد از دعوا با ماشین خانه را ترک کرد. یک روز بعد از طریق پلیس متوجه شدم خودروی سوخته‌ام را در دره یافته‌اند اما از همسرم خبری نبود.  ابتدا تصور می‌شد او به قتل رسیده و تحقیقات در این باره ادامه داشت تا این‌که دیروز متوجه شدیم او زنده است و نزد خانواده‌اش در یکی از شهرهای غربی کشور به‌سر می‌برد.
زن میانسال در تحقیقات گفت: دیگر تحمل ماندن با شوهرم را نداشتم. روز پنجشنبه دوباره با هم دعوا کردیم که عصبانی و سوار خودروی شوهرم شدم و از خانه بیرون رفتم. به خانه اقوام رفتم و روز بعد با پسرعمویم ملاقات کرده و درباره اختلاف با شوهرم با او حرف زدم که خواست به خاطر بچه‌هایم و آینده‌شان به زندگی‌ام بازگردم. او رفت و من راهی خانه شدم اما در میانه راه پشیمان شده و سمت جاده روستای وردیج رفتم. تا لبه دره رفتم و چند بار خواستم خودم را به پایین دره بیندازم که مدام چهره بچه‌هایم مقابل چشمانم می‌آمد و پشیمان شدم. چون از شوهرم کینه داشتم خودرویش را به ته دره انداختم که آتش گرفت و خودم به شهرستان نزد خانواده‌ام رفتم.
محمد وهابی، بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران در این باره به جام‌جم گفت: شوهر این زن که مظنون به قتل بود با شناسایی همسرش آزاد شد.