تلنگر

تلنگر

کلاهبرداری 28 میلیاردی به بهانه سرمایه‌گذاری در بورس
اعضای یک گروه که به بهانه سرمایه‌گذاری در بورس خارجی ۲۸ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بودند، بازداشت شدند.
سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس به جام‌جم گفت: افرادی با حضور در پلیس آگاهی شکایت کردند افرادی به بهانه سرمایه‌گذاری در شرکت‌های بورس خارجی آنها را فریب داده و مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند. در جریان تحقیقات معلوم شد متهمان با وعده دریافت سود کلان در بازه زمانی کوتاه مدت از طریق شرکت‌های سرمایه‌گذاری بورس خارجی از مالباختگان کلاهبرداری کرده‌اند. متهمان که پنج نفر بودند تحت تعقیب قرار گرفتند و بازداشت شدند. آنها به کلاهبرداری 28میلیاردتومانی از 59 نفر اعتراف کردند.
مرگ کارگر پتروشیمی
یکی از کارگران مصدوم حادثه آتش‌سوزی شرکت پتروپالایش کاوشگران ماهشهر فوت شد. محسن ادیبی، سخنگوی شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر به ایسنا گفت: شامگاه پنجشنبه یازدهم فروردین امسال، آتش‌سوزی در شرکت پتروپالایش کاوشگران ماهشهر رخ داد. دو نفر از کارگران در این حادثه دچار سوختگی شده و به بیمارستان منتقل شدند. یکی از آنها بعد از سه روز بستری بودن در بیمارستان اهواز فوت شد. این در حالی است که مصدوم دوم بعد از ادامه درمان مرخص شد.
قتل 2 مرد با شلیک گلوله
دو مرد با شلیک گلوله در محله چای‌بوئین گنبدکاووس به دلایلی نامعلوم به قتل رسیدند.  به گزارش جام‌جم، سرهنگ محمود علیفر، فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس استان گلستان گفت: ساعت ۲۰و ۵۰ دقیقه شامگاه شنبه سیزدهم فروردین امسال دو نفر با شلیک گلوله در محله چای بوئین شهر گنبدکاووس به قتل رسیدند. پرونده‌ای در این باره تشکیل شده و تحقیقات برای دستگیری عاملان جنایت ادامه دارد.
 این در حالی است که ایسنا نیز اعلام کرد، دو فرد کشته شده دو نفر از طلاب منطقه به نام‌های آخوند پژمان و آخوند خوجه بوده‌اند که در حوزه علمیه این منطقه بوده‌اند.
ارسال پرونده قاتل مأمور شهید به دیوان عالی کشور
پرونده قاتل شهید رنجبر، مأمور انتظامی شیراز به دیوان عالی کشور ارسال شد.
رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: پرونده قاتل شهید علی اکبر رنجبر، مأمور انتظامی شیراز که اواخر سال ۱۴۰۰ در دادگاه کیفری یک استان فارس به قصاص محکوم شده بود به دنبال اعتراض وکیل مدافع متهم، هفته گذشته به دیوان عالی کشور ارسال شد.
 شهید علی اکبر رنجبر، جانشین پاسگاه انتظامی روستای بیدزرد شامگاه ۱۳بهمن سال گذشته هنگام مأموریت، با اراذل و اوباش درگیر شد و در این درگیری براثر ضربه قمه به گردنش به شهادت رسید و قاتل او بازداشت شد.
مرگ خاموش یک زوج در چادر
زن و شوهری براثر گازگرفتگی ناشی از سوختن زغال فوت شدند.  به گزارش مهر، زن 40ساله و شوهر 45ساله‌اش بر اثر مسمومیت با گاز منواکسید کربن ناشی از زغال در داخل چادر مسافرتی در کندوان دچار گازگرفتگی شده و فوت کردند.
مرگ 2 نوجوان
در استخر کشاورزی

2 دختر نوجوان با افتادن در استخر کشاورزی غرق شدند. عباس طاهرانپور، سرپرست فرمانداری میامی استان سمنان به مهر گفت:همزمان با روز طبیعت دو دختر نوجوان در دو راهی نردین کلاته گیمیش بخش کالپوش میامی در استخر آب کشاورزی افتاده و فوت شدند.
کشف جسد کودکی در رودخانه
جسد پسر 10 ساله که به داخل رودخانه افتاده بود، پیدا شد. غلامرضا گیل چالانی، فرماندار شهرستان ماسال به ایلنا گفت: جسد کودک ۱۰ساله ماسالی که در رودخانه مرغک شاندرمن غرق شده بود، با تلاش نیروهای امدادی کشف شد.