بخشش مرد فرزندکش از سوی همسر

بخشش مرد فرزندکش از سوی همسر

مردی که در یک لحظه عصبانیت پسرش را به قتل رسانده بود، در دادگاه کیفری پای میز محاکمه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار جام‌جم، مرد میانسال متهم سال گذشته پسرش را در رودهن با ضربه چاقو به قتل رساند و بعد از مدتی تسلیم شد. در جلسه رسیدگی به این پرونده که در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد، مادر مقتول به عنوان اولیای‌دم در جایگاه قرار گرفت و گفت: از شوهرم شکایتی ندارم. پسرم ما را خیلی اذیت می‌کرد و پیش همسایه‌ها برایمان آبرو نگذاشته بود. می‌دانم همسرم به‌عمد این کار را نکرده و از او شکایتی ندارم.

سپس متهم در جایگاه قرار گرفت و در دفاع از خود گفت: پسرم خیلی ما را اذیت می‌کرد و مادرش را کتک می‌زد. روز حادثه با خودم گفتم او را به رودهن می‌برم و با او صحبت می‌کنم تا دست از رفتارش بردارد. به او گفتم چرا مادرت را اذیت می‌کنی؟ عصبانی شد و با مشت ضربه‌ای به بینی من زد. من هم کنترلم را از دست دادم و با چاقو ضربه‌ای به شاهرگش زدم که روی زمین افتاد و مرد. از ترس فرار کردم و مدتی در جایی ماندم. تصمیم گرفتم خودم را بکشم و قرص خوردم اما پزشکان نجاتم دادند. بعد از مرخص شدن از بیمارستان، با همسرم تماس گرفتم و خودم را تسلیم کردم. در این مدت خیلی عذاب کشیدم و فکر می‌کنم دیگر نتوانم زندگی کنم. پس از دفاعیات متهم و وکیل‌مدافعش، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

بازداشت سارقان مسلح طلافروشی

سارقان مسلح طلافروشی شهر خرامه که تحت تعقیب بودند، بازداشت شدند.

سردار رهام‌بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس به جام‌جم گفت‌: «با وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از یک طلافروشی و به سرقت بردن حدود شش کیلوگرم طلا در شهرستان خرامه، مخفیگاه سارقان در یکی از شهرستان‌های شمالی استان شناسایی و دو سارق و یک خریدار اموال سرقتی بازداشت شدند، حدود شش کیلوگرم طلای سرقتی نیز از آنها کشف شد.»