دو ماه دیگر آماده بازی هستم

شهاب  زاهدی:

 دو ماه دیگر آماده بازی هستم

شهاب زاهدی به دلیل مصدومیت نتوانست در بازی هفته پایانی لیگ مجارستان برای تیم پوشکاش بازی کند. او در جریان یکی از دیدارهای تیمش آسیب دید و نزدیک به 10 روز است که ‌ تمرین نمی کند. البته زمان مصدومیت این بازیکن خوب بود، چراکه حالا در تعطیلات لیگ می‌تواند دوران نقاهت خود را سپری کند.

زاهدی در این باره به روزنامه جام‌جم می‌گوید: «مصدومیت در بازی برایم اتفاق افتاد. این چیزها هم در فوتبال طبیعی است. خدا را شکر خیلی جدی نیست و با توجه به صحبتی که با پزشکان کرده‌ام، نهایتا دو ماه طول می‌کشد تا بتوانم کاملا آماده بازی شوم. این مصدومیت باعث شد تا اردوی خردادماه تیم‌ملی را از دست بدهم. خیلی دوست داشتم در این اردو حاضر باشم ولی انگیزه‌ام را از دست نمی‌دهم. مشکلی برای همراهی تیمم در شروع فصل جدید هم ندارم. خیلی چیز مهمی نیست و زود به میادین بازمی‌گردم.» 
زاهدی در پوشکاش عملکرد خوبی داشت و در دو مسابقه متوالی هم توانست 4 گل برای تیمش بزند. شهاب در این باره می‌گوید: «مربی از عملکردم راضی بود. تلاشم را کردم تا زود در تیم جا بیفتم و برای شروع راضی هستم. برای آینده هم باید ببینیم خدا چه می‌خواهد.» 
او درباره شانس حضورش در جام‌جهانی چنین نظر می‌دهد: «من به عنوان بازیکن نهایت تلاشم را می‌کنم و باقی چیزها دست آن بالایی است. ان‌شاا... دیگر برایم مشکلی پیش نیاید و در صورت صلاحدید مربی بتوانم دوباره دعوت شوم. الان جام‌جهانی و تیم‌ملی خیلی مهم است. همه بازیکنان دارند نهایت تلاش خود را برای حضور در جام‌جهانی می‌کنند. من هم تلاش می‌کنم تا رشد کنم و بهتر شوم. در بازگشت دوباره به میادین تمریناتم را بیشتر می‌کنم تا به اهدافم برسم.» 

​​​​​​​حسین خلیلی - گروه ورزش