آغاز اکران «علفزار»  و «چند می‌گیری گریه کنی ۲» 

گزارش اکران

آغاز اکران «علفزار»  و «چند می‌گیری گریه کنی ۲» 

دو فیلم از فیلم‌های اکران نوروزی بالاخره از چرخه خارج شدند و فیلم‌های جدیدی به جای آنها روی پرده خواهدرفت. بر این اساس دو فیلم «علفزار» و «چند می‌گیری گریه کنی ۲» از امروز ۲۸ اردیبهشت به نمایش درمی‌آیند.

مدیرکل عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی با اعلام این خبر افزود:«با توجه به معرفی نشدن نمایندگان صنوف که لازمه تشکیل شورای صنفی اکران است و نظر به پایین آمدن کف فروش فیلم‌های سینمایی «شادروان» در گروه ماندانا و «مرد بازنده» در گروه ملت، از روز چهارشنبه مورخ ۲۸اردیبهشت فیلم‌های سینمایی علفزار در گروه سینمایی ملت و چند می‌گیری گریه کنی ۲ درگروه سینمایی ماندانا به نمایش درمی‌آیند.»
روح‌ا... سهرابی اضافه کرد:« بر اساس نظام‌نامه اکران، بعد از تشکیل شورای صنفی نمایش متشکل از نمایندگان صنوف کارگردانان، تهیه‌کنندگان، پخش‌کنندگان و سینماداران، برنامه‌های جاری اکران توسط این شورا برنامه‌ریزی و اعلام خواهدشد.»
وی خاطرنشان کرد:«تا زمان تشکیل شورای صنفی نمایش، شورای راهبردی اکران نسبت به رصد وضعیت فروش و بررسی درخواست‌های فیلم‌های دارای پروانه نمایش داوطلب اکران در کنار سایر امور کلان محوله از سوی ریاست سازمان سینمایی، اقدام
 خواهدکرد.»

​​​​​​​