کشف جسد مرد میانسال در صندوق‌عقب خودرو

کشف جسد مرد میانسال در صندوق‌عقب خودرو

کشف جسد مرد میانسال در صندوق عقب خودرویش، پلیس را با معمای یک جنایت پیچیده دیگر در تهران روبه‌رو کرد.

به گزارش خبرنگار جام‌جم‌، ساعت 18 عصر سه‌شنبه چهارم مرداد امسال مردی هنگام بازگشت از جاده امام رضا(ع) خاوران به یک خودروی ال 90 رها و بدون سرنشین مشکوک شد و با پلیس تماس گرفت. ماموران با حضور در محل متوجه قفل بودن صندوق عقب شدند و در ادامه با شکستن قفل با جسد مرد میانسالی که با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده بود، رو‌به‌رو شدند. به نظر می‌رسید او در محل دیگری کشته شده و جسدش داخل خودرو در آن محل رها شده باشد.
با دستور بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تحقیقات برای رازگشایی از مرگ مرد میانسال آغاز شد. ماموران از طریق پلاک خودرو توانستند هویت مقتول را شناسایی کنند. همسر مقتول در جریان تحقیقات گفت: شوهرم کارمند یکی از اداره‌های تهران است. او امروز راهی محل کارش شد. عصر چند بار با تلفن همراهش تماس گرفتم اما خاموش بود. منتظر او بودیم که ماموران خبر دادند به قتل رسیده است. او مرد آرامی بود و با کسی اختلاف نداشت. نمی‌دانیم چرا به قتل رسیده است. 
محمد‌رضا صاحب‌جمعی، بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران با تائید این خبر به جام‌جم گفت: قرار شد دوربین‌های مدار بسته اطراف محل کشف جسد بازبینی شود تا شاید ردی از قاتل یا قاتلان به دست آید‌. همچنین از همسایه‌ها و همکاران مقتول برای افشای راز مرگ او تحقیق شود.