«آوای محرم» در رادیو پیام و آوا می‌پیچد

«آوای محرم» در رادیو پیام و آوا می‌پیچد

مهدی شهاب تالی، مدیر شبکه رادیویی پیام و رادیو آوا درباره ویژه‌برنامه‌های رادیو پیام و آوا در ماه‌های محرم و صفر گفت: شبکه رادیویی پیام و آوا با آغاز ماه محرم در بخش‌های شش‌گانه پخش با تولید برنامه‌های کوتاه و آیتم‌های مختلف در قالب متن، تصنیف‌های محرمی، آوازهای آیینی و اخلاقی، مداحی و تعزیه با مخاطبان به عزاداری می‌پردازد.

وی افزود: برای برگزاری باشکوه مراسم عزاداری اباعبدا... الحسین‌(ع) رادیو پیام با تولید و پخش ویژه‌برنامه «پیام محرم» با مدیحه‌سرایی ذاکرین اهل‌بیت(ع) به استقبال ماه محرم می‌رود. مدیر رادیوهای پیام و آوا گفت: ویژه‌برنامه «پیام عاشورا» با هدف پاسداشت عاشورا و مکتب حسینی با حضور کارشناسان مذهبی و ادبی از قیام امام حسین(ع) و یارانش روایت می‌کند و برنامه «پیام آزادگی» به معرفی یاران امام حسین(ع) و تبیین ویژگی‌های آنان می‌پردازد.»
وی ادامه داد: شبکه رادیویی آوا در ایام سوگواری اباعبدا... الحسین(ع) با برنامه «آوای محرم» با پخش مداحی، تصنیف‌های محرمی، روضه، آوازهای آیینی و اخلاقی در وصف امام حسین(ع) همراه مخاطبان خود در سراسر جهان خواهد بود. برنامه «آوای عاشورا» به موسیقی آیینی و پخش مداحی با گویش‌های محلی و عزاداری در مناطق مختلف کشور می‌پردازد.