بدون تیتر

بدون تیتر

  طبق اعلام سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها، فرآیند بررسی برای پرداخت معوقات یارانه افراد مشمول، در حال انجام است و به‌زودی با تکمیل اطلاعات، به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

  معاون وزیر راه و شهرسازی علت اصلی ساخته و تکمیل نشدن خط ریلی رشت-آستارا را نبود منابع مالی مورد نیاز آن دانست که حدود ۲۰هزار میلیارد تومان است.

  مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران با تایید خبر سرقت کابل‌های مسی در منطقه 2 تهران اعلام کرد این اختلالات به‌زودی رفع می‌شود.

  وزیر راه و شهرسازی در تبیین آخرین وضعیت پروژه‌های نیمه تمام مسکن‌ مهر اعلام کرد: ۶۰هزار مسکن آماده شده است و ۶۰هزار واحد دیگر در حال آماده‌سازی انشعابات آب و برق است.

  شرکت کوکاکولا پیش‌بینی درآمد سالانه خود را افزایش داد زیرا به دلیل افزایش تقاضا برای نوشابه‌های گازدار در مواجهه با افزایش قیمت‌ها برای مقابله با هزینه‌های بالاتر، تشویق شد.

  گمرک جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: تجارت غیرنفتی کشور در چهارماه نخست امسال با رشد 22درصدی صادرات و 17درصدی واردات همراه بوده است.

  وزیر انرژی ترکیه اعلام کرد این کشور می‌خواهد قراردادهای واردات گاز خود با ایران، آذربایجان و روسیه را تمدید کند.
  مدیر جهاد کشاورزی یکی از شهرستان‌های کشور با ارسال نامه به تعاونی‌های مرغداری اعلام کرد: مرغدارانی که شرایط لازم برای جوجه‌ریزی داشته باشند اما اقدام نکنند، اسامی آنها به مراجع قانونی اعلام می‌شود.

  معاون امور بازسازی بنیاد مسکن از حل مشکل پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی خبر داد و گفت: سازمان برنامه و بودجه طی روزهای آینده تضمین‌نامه یارانه وام را ارائه می‌کند.

  وزیر نفت گفت: با توجه به مذاکرات و تفاهم با شرکت دولتی گازپروم روسیه قرار است تأمین گاز و اجرای پروژه صادرات گاز به کشورهای عمان و پاکستان به‌صورت مشترک پیگیری شود.

  مدیرکل دفتر بررسی سوانح وحوادث سازمان هواپیمایی کشوری ادعای سخنگوی شرکت هواپیمایی پاکستان درباره رویداد همجواری دو پرواز در آسمان ایران را رد کرد.
​​​​​​​
  مدیر بنادر غرب هرمزگان از ورود و ترانزیت ۴۰هزار دستگاه خودروی خارجی طی چهارماهه امسال از بندر لنگه به آسیای میانه و برخی کشورهای همسایه از خاک کشورمان خبر داد.