سناریوی عجیب برادر برای انتقال جسد خواهر

سناریوی عجیب برادر برای انتقال جسد خواهر

مرد جوان در جریان درگیری با خواهرش، او را خفه کرد و با صحنه‌سازی، لباس‌های او را پوشید و جسد را با انداختن در خودروی مقتول، در بلوار میرداماد رها کرد.

به گزارش خبرنگارجام جم، ساعت 8 صبح یکشنبه 23 مرداد امسال مردی رهگذر جسد زنی را کناربلوارمیرداماد تهران یافت و موضوع را به پلیس اطلاع داد. تیم جنایی با حضور در محل، با جسد زنی میانسال روبه‌رو شدند که آثار شیارهایی روی گردنش، نشان از قتل او داشت. ماموران دوربین‌های مداربسته آنجا را بازبینی کردند که معلوم شد فردی ماسک زده با پوشش زنانه، جسد را از صندلی عقب خودرویی بیرون آورده و با انداختن در بلوارمیرداماد، فرار کرده‌است. با استعلام پلاک خودرو، مقتول به عنوان مالک، شناسایی شد. 
با تحقیق از خانواده مقتول مشخص شد، دخترشان با پژویش از خانه بیرون رفته و دیگر بازنگشته‌است. همچنین تحقیقات از همسایه‌ها مشخص کرد، مقتول و برادرش بیشتر اوقات با هم دعوا و درگیری داشتند. 
برادر مقتول در تحقیقات اولیه گفت : من و خواهرم هر دو مجرد بودیم و با مادرمان زندگی می‌کردیم. خواهرم در یک شرکت کار می‌کرد، دوشنبه هفته گذشته او سگش را بیرون برد. موقع بازگشت صدای فریادهایش را در حیاط شنیدم و به حیاط رفتم. او زخمی بود و سریع به درمانگاه منتقلش کردم . جراحاتش بخیه شد. از حرف‌هایش فهمیدم مردی قصد سرقت سگ او را داشته که با هم درگیر و زخمی شده‌است. سارق تا مقابل حیاط تعقیبش کرده‌بود که با دیدن من فرارکرد و درسرقت سگ ناکام ماند. بعد از چند روز استراحت به محل کارش رفت. روز یکشنبه این هفته بعد از رفتن به محل کارش، ناپدید شد و متوجه مرگش شدیم.
 ماموران دوربین‌های مداربسته خانه آنها را بازبینی کرده و پی بردند؛ مرد جوان جسد خواهرش را ابتدا به پارکینگ منتقل کرده و روی صندوق عقب قرار داده سپس به خانه بازگشته و با پوشیدن لباس‌های خواهرش، سوار خودرو شده و جسد را به بیرون از خانه انتقال داده‌است. متهم دو روز پیش بازداشت و بعد از تناقض گویی صبح دیروز در اداره آگاهی اعتراف کرد و گفت : از آن روزی که خواهرم مورد سوء قصد سارق قرار گرفت، به او تذکر می‌دادم مراقب رفت و آمدهایش باشد تا بلایی سرش نیاید اما او توجهی نمی‌کرد. می‌گفت من زنی آزادم و رفت و آمدهایم را نباید کنترل کنید. شب حادثه می‌خواست از خانه بیرون برود که دعوایمان شد و مانع رفتنش شدم. با شدت گرفتن درگیری، او را خفه کردم بعد با صحنه‌سازی و پوشیدن لباس‌هایش، جسد را در خودرو انداخته و بیرون بردم و در بلوار میرداماد انداختم. فکر نمی‌کردم ماجرا لو برود و بازداشت شوم.  متهم ظهر پس از انتقال به دادسرا با تغییر اعترافاتش گفت: آن شب که دعوا شد می‌خواست با خوردن قرص خودکشی کند که مانع شدم. در ادامه درگیری عصبانی شده و با روسری خفه‌اش کردم. برای متهم پرونده به اتهام مباشرت در قتل عمدی خواهرش قرارقانونی صادر و تحقیقات از او دراداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.