«تنها یک نفس» روی آنتن شبکه  نمایش سیما

«تنها یک نفس» روی آنتن شبکه نمایش سیما

فیلم سینمایی «تنها یک نفس» به کارگردانی دانیل رابی امشب ساعت 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود. در این فیلم سینمایی رومن دوریس، اولگا کوریلنکو و فانتین آردوئن بازی کردند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: بر اثر زلزله، غباری مرگبار تمام سطح شهر پاریس را فرامی‌گیرد. ماتئو به همراه همسرش به طبقات بالاتر فرار می‌کند اما دختر نوجوان آنها به‌دلیل بیماری باید در یک حباب مخصوص زندگی کند. دختر تا وقتی که شارژ این حباب تمام نشود، می‌تواند زنده بماند، از طرفی امکان جابه‌جایی دختر نیز وجود ندارد مگر این که لباس و تجهیزات مخصوص داشته باشد.
 ماتئو تصمیم می‌گیرد با کپسول اکسیژن همسایه، خود را به بیمارستان برساند تا تجهیزات مورد نیاز دخترش را بیاورد. در بین راه او با مشکلاتی روبه‌رو می‌شود و نمی‌تواند به‌موقع به خانه بازگردد. لذا همسرش برای زنده نگه داشتن دخترشان به طبقه پایین رفته و باتری‌های حباب را عوض می‌کند اما همین موضوع موجب مرگ مادر می‌شود. ماتئو لباس مخصوص را پیدا می‌کند اما... .
همچنین فیلم سینمایی «شمال و جنوب 2» به کارگردانی برایان پرسیوال، سه‌شنبه 15 شهریور ماه ساعت 21 از شبکه نمایش پخش می‌شود.