اثبات بی‌گناهی شوهر در مرگ‌همسر

اثبات بی‌گناهی شوهر در مرگ‌همسر

کارشناسان پزشکی قانونی بعد از بررسی علت مرگ یک زن جوان اعلام کردند او خودکشی کرده و قتلی در کار نیست و شوهرش بی‌گناه است.

به گزارش خبرنگار جام‌جم، اوایل بهار امسال جسد زن جوانی در خانه‌اش در یکی از محله‌های شمال‌غرب تهران در حالی توسط والدینش پیدا شد که ساعت‌ها از مرگش گذشته بود. علت اصلی مرگ او معلوم نبود و ماجرا مشکوک به نظر می‌رسید. خانواده‌اش از شوهر موقت او شکایت داشتند و تصور می‌کردند او زن جوان را به قتل رسانده و اکنون ناپدید شده است. 
جست‌وجوها دراین‌باره ادامه داشت و پی بردند که شوهر زن فوت‌شده در ایران نیست و برای کارهای تجاری‌اش به آلمان سفر کرده است. با گذشت چند ماه از مرگ این زن، یک‌ماه قبل که شوهر او از آلمان به ایران بازگشت نزد قاضی محمد وهابی، بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران آمد و مورد تحقیقات قرار گرفت. 
 وی در جریان تحقیقات قضایی گفت: «پس از آشنایی با زن جوان عقد موقت کردیم. به خانه‌اش در تهران در رفت‌وآمد بودم. به خاطر تجارت و شرایط کاری‌ام مدام باید به آلمان سفر می‌کردم. با هم اختلاف و درگیری نداشتیم. مدتی از او خبری نداشتم تا این‌که بعد از بازگشت به ایران به اداره پلیس احضار شدم و فهمیدم او فوت کرده و خانواده‌اش از من شکایت کرده و گمان می‌کنند من در مرگ او نقش دارم اما این‌گونه نیست و نمی‌دانم چطور او فوت شده است، چراکه آن زمان من در آلمان به‌سر می‌بردم.»
بررسی ادعاهای این مرد نشان داد واقعیت را گفته است. سرانجام کارشناسان پزشکی قانونی اعلام کردند زن جوان به دلیل مسمومیت با قرص جان‌باخته و قتلی رخ نداده است.