داماد خشمگین پای میز محاکمه

داماد خشمگین پای میز محاکمه

محاکمه داماد خشنی که با ضرب و شتم شدید همسرش را به قتل رسانده بود، در حالی در دادگاه کیفری یک تهران آغاز می‌شود که رئیس قوه قضاییه از سوی فرزند دو ساله‌اش درخواست دیه‌ کرده است.

به گزارش خبرنگار جام‌جم، بیش از یک‌سال از مرگ میترا می‌گذرد. زن جوانی ‌که گزارش مرگ او در بیمارستانی در شرق تهران در شهریور 1400 به پلیس اعلام شد. او در حالی به بیمارستان منتقل شد که آثار کبودی در بدنش مشخص بود و در اثر خونریزی فوت ‌کرد. با مرگ مشکوک او، همسر 27ساله این زن دستگیر شد و در بازجویی‌ها به ماموران‌گفت: «چند سال پیش با همسرم ازدواج کردم و یک فرزند دوساله دارم. از همان ابتدای زندگی شرایط مالی خوبی نداشتم. به همین دلیل مجبور شدم خانه کوچکی را اجاره‌ کنم. بعد از چند ماه خانواده همسرم قول دادند برای حل مشکلات مالی به ما کمک  کنند اما به وعده خود عمل نکردند. آن روز من و همسرم سرمسائل مالی با هم درگیر شدیم. میترا حرف‌هایی زد که از شنیدن آن ناراحت شدم. او می‌گفت خانواده‌اش همیشه به ما کمک مالی کرده‌اند اما این‌طور نبود. وقتی دعوا بالا گرفت، کنترل اعصابم را از دست دادم و همسرم را کتک زدم. وقتی به خودم آمدم متوجه شدم میترا نیمه جان روی زمین افتاده است. بلافاصله او را به بیمارستان رساندم اما کار از کار گذشته بود.»
 با این اعتراف، ماموران این بار سراغ پدر و مادر میترا رفتند و از آنها در مورد علت اختلافات سؤال‌ کردند. به‌گفته پدر میترا، آنها از ابتدا از وضعیت مالی دامادشان خبر داشتند و برای همین به آنها کمک مالی می‌‌کردند. پدر میترا در این باره ‌گفت: «چند ماه قبل وقتی متوجه شدم که قاسم نمی‌تواند کار درستی پیدا کند، تصمیم گرفتم مبلغی به او بدهم تا سرمایه‌گذاری کند و برای خودش کار و کاسبی راه بیندازد اما یکباره مشکل مالی برایم به وجود آمد و به دامادم گفتم چند ماه دیگر مبلغ را به او می‌پردازم اما او از این ماجرا ناراحت شد و هر روز با دخترم دعوا می‌کرد.» پدر میانسال میترا در حالی که اشک می‌ریخت، ادامه داد: «دخترم این موضوع را از ما پنهان ‌کرد اما در آخرین دعوای آنها، او  دخترم را بی‌رحمانه‌ کشت. من از خون دخترم گذشت نمی‌کنم و برای دامادم درخواست قصاص دارم.» 
با این درخواست پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و چون دختر قربانی دو سال داشت رئیس قوه قضاییه از طرف وی درخواست دیه را مطرح کرد. داماد خشن قرار است در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کند.