قتل پسر عمو با چاقو

قتل پسر عمو با چاقو

مرد جوان که به دلیل سوء‌ظن پسرعمویش را کشته و جسدش را در اطراف یک روستا رها کرده بود پس از چند روز تعقیب و مراقبت در مخفیگاهش دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار جام‌جم، تحقیقات جنایی این پرونده از هجدهم مهر امسال و با گزارش کشف جسد مرد جوانی در حوالی روستای خور ساوجبلاغ آغاز شد. ماموران پس از حضور در محل کشف جسد متوجه شدند مرد ناشناس با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده است. وضع صحنه کشف جسد حکایت از قتل او در محلی دیگر و انتقالش به آن منطقه داشت. یکی از اهالی روستا هنگام عبور، جسد را مشاهده کرده و با پلیس تماس گرفته بود. 
جسد با دستور قضایی برای شناسایی هویت مقتول و رازگشایی از جنایت به پزشکی قانونی منتقل شد. تیم جنایی با بررسی پرونده افراد فقدانی در استان متوجه مشابهت مشخصات مقتول با مرد جوانی شدند که ناپدید شده بود. 
با تمرکز روی این پرونده، هویت مقتول شناسایی شد و برادر او در جریان تحقیقات از پسر عمویش شکایت کرد و گفت: «برادرم با پسرعمویم اختلاف و درگیری داشت و احتمال می‌دهم او مرتکب قتل شده است.»
تنها مظنون قتل دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد که در تحقیقات منکر قتل شد اما پس از رو‌به‌رو شدن با سرنخ‌های پلیسی لب به اعتراف گشود و گفت: « به دلیل یک سوء‌ظن با پسر عمویم مشکل داشتم و دنبال انتقام از او بودم. روز قتل با او تماس گرفتم و به بهانه این‌که ماشینم خراب شده، او را به حاشیه کرج کشاندم. در مسیر با پسرعمویم درگیر شدم و او را با چاقویی که همراه داشتم‌، کشتم. بعد هم جسدش را در منطقه خور رها کردم و به خانه بازگشتم.» سرهنگ محمد نادر‌بیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این باره گفت: « متهم به دلیل اختلافات خانوادگی مرتکب این قتل شد و ماموران با چند شبانه روز تعقیب و مراقبت مخفیگاهش را شناسایی و دستگیرش کردند.» 
وی در پایان تاکید کرد:« بارها هشدار داده‌ایم در صورت بروز مشکل و اختلافات خانوادگی سعی کنید با کمک مشاوران یا پلیس و دستگاه قضایی آن را حل کنید و از اقدامات خودسرانه که عواقب بدی همراه دارد، خودداری‌کنید.»