قتل زن میانسال قبل از سفر به آمریکا

قتل زن میانسال قبل از سفر به آمریکا

زن میانسال قبل از سفر به آمریکا باضربه‌های چاقو در خانه‌اش در غرب تهران به قتل رسید و با ناپدید شدن شوهرش، او به عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقیب پلیس جنایی قرار گرفت.

 به گزارش خبرنگارجام‌جم‌، ساعت 2 بامداد جمعه بیستم آبان امسال مردی هراسان به کلانتری جنت‌آباد تهران رفت و به افسر تجسس گفت‌: خواهر 58 ساله‌ام با شوهرش زندگی می‌کند. چند روز است که از آن دو خبری ندارم و تلفن‌های‌شان را پاسخ نمی‌دهند. قرار بود آنها برای دیدن بچه‌های‌شان به آمریکا بروند که در تماس با آنها متوجه شدم به آمریکا نرفته‌اند. می‌ترسم بلایی سر آنها آمده باشد.
با اطلاعاتی که این مرد به ماموران داد آنها همراه گروهی ازآتش‌نشان‌ها و یک کلید‌ساز به خانه زوج میانسال در طبقه دوازدهم برجی در جنت‌آباد تهران اعزام شدند. با ورود ماموران به خانه با به‌هم ریختگی آنجا و لکه‌های خون کنار آشپزخانه با جسد خون‌آلود زن 58 ساله رو‌به‌رو شدند. هفت ضربه چاقو به بدن او اصابت کرده بود. ماموران ماجرای قتل این زن میانسال را به قاضی میثم حسین‌پور‌، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران اطلاع دادند و او همراه تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی در محل قتل حاضر شد. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که 36 ساعت از مرگ این زن گذشته و او در جدال با قاتل از پای در آمده است. همچنین ماموران از همسایه‌ها تحقیق کردند که معلوم شد چند بار صدای دعوای این زوج را شنیده‌اند. 
برادر مقتول درتحقیقات بازپرس جنایی گفت : ثمره زندگی خواهرم و شوهرش دو فرزند است که سالهاست در آمریکا زندگی می‌کنند. گاهی برای دیدن آنها می‌رفتند. هفته گذشته دوباره ویزای آمریکا را گرفته و قرار بود برای دیدن آنها به آمریکا سفر کنند. دامادمان مدتی بیکار بود و همین باعث اختلاف او و خواهرم شده بود‌. نمی‌دانم چطور شده که دوباره با خواهرم دعوا کرده و این بلا سر او آمده است. 
شوهر مقتول در حالی ناپدید شده که گوشی‌اش در خانه جا مانده و از گذرنامه و خودروی پژو‌اش خبری نیست.   با توجه به ناپدید شدن شوهر مقتول و اختلاف‌های او با همسرش احتمال قاتل بودن او قوت گرفت. وی ممنوع‌الخروج شده و نام او به ماموران در مرزهای زمینی و هوایی اعلام شده است. پرونده این همسرکشی در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران در دست بررسی است.