نبرد اصلی دشمن شکل‌ نگرفتن الگوی اسلامی است

نبرد اصلی دشمن شکل‌ نگرفتن الگوی اسلامی است

فرمانده‌کل سپاه‌پاسداران با اشاره به این‌که برای شکست دادن دشمن به علم و فناوری نیاز داریم، گفت: دشمنان برای این‌که مدل انقلاب اسلامی را ناتوان و ناکارآمد کنند بر متوقف کردن پیشرفت نظام متمرکز شده‌‌اند.

سرلشکر سلامی در همایش هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران نخبه که دیروز در دانشگاه جامع امام‌حسین(ع) برگزار شد، گفت: ما امروز بدون جهانی شدن نمی‌توانیم
در مقابل  یک جهان قدرت بایستیم. وی افزود: لازمه عبور از چالش‌ها، موانع و مخاطراتی که دشمنان ایران و اسلام و در یک کلام دشمنان اسلام، بدون جهانی‌شدن ابعاد و دامنه‌های قدرت و شخصیت ایران عزیز ممکن نیست و راه همین است. سلامی خاطرنشان کرد: ما با کسانی روبه‌رو هستیم که برای حاکمیت در جهان علم، هنر و فناوری را تماما به خدمت گرفته اند و با همین ابزارها برای کوچک‌سازی، محدود کردن و توقف ایران عمل می‌کنند.

فرمانده‌کل سپاه‌پاسداران با تاکید بر این‌که ما هرگز با دشمن نقطه مشترک پیدا نمی‌کنیم، ادامه داد: دشمنان می‌خواهند ما را تحت سیطره خود قرار دهند و تاریخ را تکرار کنند تا تصویری مورد دلخواه خود از جهان بسازند. نبرد در این عرصه است؛ برای این‌که الگویی با محوریت اسلام در سطح مکتب و ایران و جغرافیا شکل نگیرد تا جهان را تحریک کند.