سرقت 5000دلاری دزد مسلح از آقای بازیگر

سرقت 5000دلاری دزد مسلح از آقای بازیگر

دزد مسلح به بهانه سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال، بازیگر مطرح تلویزیون و سینما را فریب داد و 5000 دلار از او سرقت کرد.

به گزارش خبرنگار جام‌جم، روزهای پایانی دی امسال مرد جوانی که از بازیگران سینما و تلویزیون و کارگردان تئاتر است با حضور در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران از مردی مسلح به اتهام سرقت مقرون‌به‌آزار شکایت کرد. 
با دستور محمد ولدی‌بیرانوند، بازپرس پرونده، تحقیقات ماموران برای رازگشایی از این پرونده آغاز شد. شاکی به ماموران گفت: در یک مهمانی از چند نفر شنیدم در زمینه ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده و به سود خوبی رسیدند. از طریق آنها با مردی آشنا شدم. با او تماس گرفتم که ادعا کرد در مدت چند ماه سرمایه‌ام دوبرابر می‌شود. از من خواست مبلغ 5000 دلار برای سرمایه‌گذاری اولیه به وی بپردازم که قبول کردم. روز بعد از من خواست برای تحویل دلارها به رستورانی در شمال تهران بروم. با دو نفر از دوستانم به رستوران رفتیم. یک ساعت در آنجا بودیم اما خبری از آن مرد نشد. بعد از آن دوستانم رفتند و من تنها شدم که مرد فروشنده به من زنگ زد و اطلاع داد به خاطر ترافیک نتوانسته خود را به محل قرارمان برساند. بنابراین از من خواست خودم را به محله دیگری برسانم که قبول کردم و به آنجا رفتم. فروشنده ارز دیجیتال سوار ماشینم شد و اسلحه کلتی را روی شقیقه‌ام گذاشت و تهدید کرد اگر دلارها را در اختیارش قرار ندهم با شلیک گلوله مرا به قتل می‌رساند و جسدم را در جایی می‌اندازد که کسی نتواند آن را پیدا کند. کیف دلارها را سرقت کرد و در تاریکی شب ناپدید شد. 
ماموران احتمال می‌دهند متهم فراری مرتکب جرایم مشابه دیگری هم شده باشد که در حال رازگشایی از ابعاد این پرونده هستند. 
بازپرس پرونده با هشدار به شهروندان از آنها خواست برای خرید و فروش ارز دیجیتال یا سرمایه‌گذاری در این زمینه از طریق مراجع معتبر و قانونی اقدام کنند تا مال و جان‌شان به خطر نیفتد.