کوتاه‌ از‌حوادث

کوتاه‌ از‌حوادث

76 مصدوم در پیست اسکی 
76 نفر در پیست اسکی سپیدان هنگام برف‌بازی دچار حادثه شدند. 
حسن همتی، مسئول روابط عمومی اورژانس فارس به فارس گفت : این افراد برای برف‌بازی روز جمعه به پیست اسکی سپیدان رفته بودند که دچار حادثه شدند. 70 نفر از آنها سرپایی درمان و شش نفر دیگر به بیمارستان امام حسین(ع) سپیدان منتقل شدند و تحت درمان قرار گرفتند.

قتل در دعوای خیابانی 
درگیری میان دو نفر در یکی از محله‌های شهر قم منجر به مرگ یکی از آنها با شلیک گلوله شد.
سرهنگ امیر مختاری، فرمانده انتظامی شهرستان قم به ایسنا گفت: در این حادثه که دیروز در حوزه ۱۴ فرماندهی انتظامی قم رخ داد، جوان ۳۶ ساله با شلیک گلوله به قتل رسید. در جریان تحقیقات معلوم شد قاتل فراری مرد 27 ساله بوده که تحقیقات برای دستگیری او ادامه داشت که وی به یکی از پاسگاه‌های فرماندهی انتظامی شهرستان قم رفت و خود را تسلیم کرد. 


مرگ خاموش مادر و نوزادش 
زن 22 ساله و نوزاد ۲۰ روزه او بر اثر مسمومیت با گازمنو اکسیدکربن فوت شدند. 
دکتر حسن اسماعیلی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین به مهر گفت: فردی با اورژانس تماس گرفت و از وقوع حادثه گازگرفتگی در خانه‌ای در جاده امین‌موکت شهر قزوین خبر داد. با اعزام نیروهای امدادی  به محل حادثه، معلوم شد زنی 22 ساله و نوزاد 20 روزه‌اش دچار مسمومیت با گاز منواکسیدکربن شده‌اند. آنها به بیمارستان منتقل شدند اما تلاش پزشکان برای  نجات‌شان  بی‌نتیجه  ماند.

مرگ دختر خردسال در گودال 
دختر خردسال با افتادن در گودال آب جمع‌شده از باران دچار حادثه شده و فوت شد.
به گزارش ایلنا، چند روز پیش دختر دو ساله ای به نام آیسال در منطقه چومه سیدعلوان شادگان هنگام بازی در یکی از زمین‌های مسکونی خالی بین خانه‌ها در آب جمع‌شده حاصل از بارندگی سقوط کرد و نتوانست از داخل آب و گل خارج شود و فوت شد. 

اجاره  دختر برای گدایی 
سرپرست اداره بهزیستی سیرجان از شناسایی کودک ‌خردسالی که توسط مادرش برای تکدیگری واگذار شده بود، خبرداد.
بردستانی، سرپرست اداره بهزیستی سیرجان به ایلنا گفت: طی برنامه‌ شناسایی تکدیگرانی که کودک به همراه دارند، یک دختر چهار ساله ایرانی نیز در برنامه شناسایی توسط عوامل اورژانس اجتماعی پیدا شد. آنها به مدت سه هفته این کودک را درحین تکدیگری در چهارراه مکی‌آباد سیرجان تحت نظر داشته‌اند.این دختر خردسال که توسط مادر معتادش برای تکدیگری به سایر افراد معتاد واگذار می‌شد، بعد از شناسایی به مرکز مداخله فوریت‌های اجتماعی سیرجان منتقل شد.

پرونده مرگ سها در دادگاه 
دادستان عمومی و انقلاب کردکوی از کیفرخواست پرونده فوت سها رضانژاد طبیعت‌گرد خبر داد.
عزیززاده درباره پرونده فوت رضانژاد، طبیعت‌گردی که جسد وی در ارتفاعات جهان‌نمای کردکوی پیدا شد، گفت :بازپرس بر اساس نظریه کارشناسی در این پرونده پنج نفر از سرپرستان و اعضای گروه گردشگری را به علت بی‌احتیاطی و رعایت‌نکردن نظامات دولتی که منجر به مرگ خانم رضانژاد شد، مقصر شناخت.انتظار برای مشخص‌شدن نتیجه آزمایش تشخیص هویت، طولانی‌شدن اعلام نظر کارشناسی و اعتراض چندباره طرفین به نظریه کارشناسی و ساکن‌نبودن طرفین پرونده در استان و صدور نیابت قضایی برای تحقیق از متهمان از علل زمانبَرشدن، صدور کیفرخواست بود. این گزارش حاکی است، سها رضانژاد تیر ۹۹ همراه با یک گروه گردشگری در ارتفاعات جهان‌نمای کردکوی حضور داشت، مفقود شد و پیکر او پس از ۲۸ روز جست‌وجو در منطقه چِکِل سر جنگل شموشک این شهرستان کشف شد.