امروز آماده‌تر از دیروزیم

رادان:

امروز آماده‌تر از دیروزیم

رئیس پلیس کشور با تاکید بر این‌که امروز آماده‌تر از دیروز هستیم، گفت: شیوه‌هایی که دشمن در جنگ ترکیبی و هیبریدی به کار می‌گیرد، اهمیت کار انتظامی را دو چندان کرده است.

سردار احمدرضا رادان، فرمانده فراجا در مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید پلیس پایتخت که صبح دیروز در ستاد فاتب برگزار شد، گفت: حساسیت انجام ماموریت و انجام وظیفه در مجموعه انتظامی کشور خاص و منحصربه‌فرد است که دلایل مختلفی دارد.وی ادامه داد: همین حساسیت نیز سبب ویژگی‌های خاص در اتخاذ رویکردها شده است. شیوه‌هایی که دشمن در جنگ ترکیبی و هیبریدی به کار می‌گیرد، اهمیت کار انتظامی را دو چندان کرده است.
سردار رادان با بیان این‌که امروز آماده‌تر از دیروز هستیم، گفت: این را همواره به دشمنان‌مان اعلام کردیم. در هر فتنه‌ای در نهایت شرف و آبرو نثار بچه‌های مخلص بسیج و مدافعان امنیت شده و یاس و سرخوردگی هم نصیب دشمنان و فتنه‌گران شد.
فرمانده فراجا پوشیدن لباس انتظامی را منت خداوند بر سر برخی از بندگانش برای پرکردن توشه آخرت توصیف کرد و گفت: شک نکنید که این خدمت مسیر سخت آخرت را به مسیری سهل بدل می‌کند.عصر دیروز نیز مراسم تکریم و معارفه روسای سازمان اطلاعات، امنیت اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی در ستاد فراجا برگزار شد.