بازگشت پرسپولیس در مسیر خوشبختی

بازگشت پرسپولیس در مسیر خوشبختی

بعد از بازی درخشان و عالی پرسپولیس در جام حذفی و کنار سپاهان، هواداران این تیم انتظار داشتند شاگردان گل‌محمدی در هفته 21 لیگ برتر هم در خانه مقابل نفت مسجد سلیمان به برتری برسند که هم روند خوب‌شان را ادامه دهند و هم در رقابت با صدرنشینان دچار لغزش نشوند.

این تیم هم روز گذشته به بهترین شکل ممکن انتظار هوادارانش را بر آورده کرد و با سه گل توانست روند ناکامی‌های اخیر خود را در لیگ برتر پایان ببخشد. پرسپولیس تا قبل از بازی دیروز در چهار بازی لیگ برتر خود فقط چهار امتیاز به دست آورده بود که همین مسأله باعث از دست رفتن صدر جدول شده بود.  البته قرمزها برد دیروز خود را بیش از همه مدیون علیرضا بیرانوند هستند که با مهار پنالتی کاپیتان نفت در دقیقه12، تیمش را در بازی نگه داشت. برد دیروز چند جنبه مهم دیگر هم برای پرسپولیس داشت. 
مهدی ترابی روند رو به رشد خود را طی دو هفته اخیر تکمیل کرد و با زدن گل دوم تیمش، نوید بازگشت روزهای خوب گذشته‌اش را به هواداران داد. بازیکن دیگر احیا شده قرمزها، وحید امیری است که با پاس گلی که دیروز به مهدی عبدی داد، حالا در دو بازی اخیر روی سه گل تاثیرگذاری مستقیم داشته است. پرسپولیس حالا 42 امتیازی شده و منتظر است تا سپاهان و استقلال امروز دچار لغزش شوند.