اتهام عجیب استقلال به سازمان لیگ

اتهام عجیب استقلال به سازمان لیگ

دوباره هفته‌های پایانی و دوباره جنگ رسانه‌ای. همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد دعوای استقلال و پرسپولیس بالا گرفته و حالا آتش آن به سازمان لیگ هم کشیده شده است.

بحث درباره تغییر مکان برگزاری بازی پیکان و پرسپولیس است. این بازی قرار بود ابتدا در دستگردی برگزار شود ولی امروز دو تیم در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند. دیروز حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال حمله تندی به قنبرزاده، نایب رئیس دوم فدراسیون و همین طور کارکنان سازمان لیگ داشت: «با آدمی مثل قنبرزاده که در کل لیگ به استقلال ضربه زده هیچ دوستی ندارم. فدراسیون و سازمان لیگ همانطور که پول استقلال را نمی‌دهند، باید با وجدان خودشان راحت باشند. این رنگی بودن هم برای همه در هفته گذشته مسلم شده که در اصل سهیل مهدی(رئیس کمیته مسابقات) کارمند افشین پیروانی است و مسائل دیگر که ان‌شاءا... بازگو خواهم کرد.» سازمان لیگ می‌گوید که حجت کریمی در جلسه شورای تامین با برگزاری دیدار پیکان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی موافقت کرده است.
قنبرزاده دیروز در این باره گفت: «او در جلسه کنار من نشسته بود. اصلا من نفر بعد از کریمی بودم که صورت جلسه را امضا کردم.» سرپرست استقلال اما با رد این اظهارنظر توضیح داد: «آن صورت‌جلسه‌ای که امضا کردیم برای حضور در جلسه بود؛ نه برای موافقت در برگزاری بازی در آزادی.»