تحول جدید در رادیو تهران

تحول جدید در رادیو تهران

رادیو تهران طرح تحولی شبکه را در سه محور محتوایی، رویکردی و ساختاری در دستور کار قرار داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه‌ملی، پیام امیری، سرپرست گروه تاریخ و معارف و قائم مقام شبکه رادیویی تهران با اشاره به رویکرد تحولی رادیو تهران که این روزها با تغییر گروه‌های برنامه ساز انجام شد، افزود: با ابلاغ سند تحول رسانه‌ملی در دوره جدید مدیریتی سازمان و به تبع آن تدوین سند تحول در معاونت صدا، رادیو تهران نیز در همین راستا طرح تحولی شبکه را در سه محور محتوایی، رویکردی و ساختاری در دستور کار قرار داد.
وی افزود: بر اساس ساختار جدید رادیو تهران؛ چهار گروه برنامه‌ساز با عنوان گروه فرهنگ، جامعه و سلامت ـــ گروه تاریخ و معارف ـــ‌گروه دانش و اقتصاد و گروه ورزش و تفریحات با ماموریت‌های محتوایی و رویکردی مشخص شکل گرفت.
علاوه بر این حتی با تغییر نام گروه‌های برنامه‌ساز ماموریت و اهداف هرکدام از گروه‌ها در حوزه تولید محتوا و رویکردهای برنامه سازی مورد بازنگری و بازطراحی قرار گرفت و در مرحله اول آرایش محتوایی  جدول پخش برنامه‌های رادیو تهران متناسب با شرح وظایف هر گروه انجام شد. وی می‌گوید: اهداف و رویکرد برنامه‌های رادیو تهران متمرکز بر هویت دینی و انقلابی،  جهاد تبیین در حوزه رویدادهای مهم سیاسی، تاریخی انقلاب و انعکاس پیشرفت‌ها و دستاوردهای نظام اسلامی است.  
ضمیمه چار دیواری