بازی تا 3

فیلمبرداری فیلم «گشت ارشاد 3» به اتمام رسید

بازی تا 3


شاید این کم‌سروصداترین سری از فیلم‌های «گشت ارشاد» بوده باشد. سری سومش را می‌گوییم که دیروز خبر آمد فیلمبرداری‌اش به پایان رسیده است. البته فکر نکنید آنها، یعنی دست‌اندرکاران این پروژه پرسروصدا، به‌ناگهان تصمیم گرفته‌اند در سکوت خبری کارشان را به اتمام برسانند، نه! این بار شیوع ویروس کرونا باعث شد این پروژه کم‌سروصداتر به کار خود ادامه دهد و کارش را به پایان برساند. البته عجالتا کار فیلمبرداری را. فیلمبرداری فیلم‌ سینمایی «گشت ارشاد ۳» به تهیه کنندگی و کارگردانی سعید سهیلی بعد از دو ماه به پایان رسیده است. آن‌طور که روابط عمومی پروژه خبر داده، فیلمبرداری این فیلم از اواخر خرداد در تهران آغاز شده و قرار بود بخش‌هایی از این فیلم در شهر مشهد فیلمبرداری شود، اما همکاری‌های لازم توسط مسؤولان شهر انجام نگرفت. فیلمبرداری این فیلم با حفظ کامل پروتکل های بهداشتی انجام شد و با تمهیدات صورت گرفته و الزام بازیگران و سازندگان به رعایت اصول ایمنی و حفظ پروتکل‌های بهداشتی هیچ کدام از  عوامل این پروژه به بیماری کرونا
مبتلا نشدند.
به زودی مراحلی فنی فیلم  آغاز می شود تا گشت ارشاد ۳ با بهبود شرایط راهی اکران عمومی در سینماها شود.
ساعد سهیلی، پولاد کیمیایی، بهنام بانی، ریحانه پارسا، میرطاهر مظلومی، نازنین کیوانی، مبینا رحمتی، اسدا... منجزی، امیر محاسبتی، اشکان عقیلی، مهدی دانایی مقدم، با معرفی علیرضا خواجه نیا و با هنرمندی امیر جعفری گروه بازیگران این فیلم را تشکیل می دهند.
هر دو سری پیشین گشت‌ارشاد۳ ، حاشیه‌ساز بودند و البته همین حاشیه‌ها به فروش موفق فیلم‌ها هم کمک کردند.
در خلاصه داستان سری سوم این‌طور می‌خوانیم: «حسن و عطا پس از سال‌ها به ایران برمی‌گردند. آنها به اجبار برای امرار معاش به نوازندگی در خیابان‌ها می‌پردازند، پس از مدتی سودای خوانندگی آنها را رها نمی‌کند تا این که تصمیم به انتشار آلبوم موسیقی می‌گیرند. اما به لحاظ مالی در تنگنا هستند پس تصمیم می‌گیرند سراغ یک زمین‌دار بزرگ در لواسان که نقش او را بهنام بانی بازی می‌کند، رفته و او را بدزدند. اما پس از مدتی با وی دوست می‌شوند و زمین‌دار بزرگ تصمیم می‌گیرد از حسن و عطا حمایت کرده و تمام هزینه تولید آلبوم موسیقی آنها را تقبل کند. در این مسیر ناگهان اتفاقات عجیبی روی می‌دهد که هر سه آنها را دچار دردسرهای بزرگی می‌کند.»