کابوس 8روزه پسر 10ساله در اسارتگاه آدم‌ربایان

کابوس 8روزه پسر 10ساله در اسارتگاه آدم‌ربایان


گروگانگیرانی که پسر 10ساله اهل گنبدکاووس را ربوده بودند بعد از هشت روز او را رها کرده و گریختند.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، اولین روز اردیبهشت امسال، خانواده‌ای با حضور در پلیس آگاهی شهرستان گنبدکاووس استان گلستان از ربوده‌شدن پسر 10ساله شان به نام محمد خبر دادند.
پس از این شکایت، ماموران به محل حادثه رفتند و در تحقیقات معلوم شد این کودک مشغول بازی بوده که سه سرنشین یک خودروی پراید او را ربوده و متواری شده‌اند.
تحقیقات بعدی از خانواده گروگان نشان داد پدر او با افرادی اختلاف مالی داشته و به احتمال زیاد آنها کودک را ربوده باشند. متهمان از استان گلستان گریخته و ماموران پلیس در ادامه تحقیقات رد آنها را در یکی از شهرستان‌های استان سیستان‌وبلوچستان
به‌دست آوردند.
سردار سعید دادگر، فرمانده انتظامی استان گلستان با تایید این خبر به جام‌جم گفت: تیم‌های عملیاتی پلیسی برای دستگیری متهمان به شرق کشور اعزام شدند اما در هشتمین روز آدم‌ربایی، سه متهم از ترس دستگیری، پسر 10ساله را رهاکرده و متواری شدند که پلیس به دنبالشان است. گروگان نجات‌یافته نیز تحویل خانواده‌اش شد.
محمد پسر 10ساله نجات‌یافته هم بعد از آزادی گفت: از مغازه بیرون‌آمده و مشغول بازی شدم که دو نفر از یک پراید پیاده شده و سمتم آمدند. نام مرا پرسیدند و بعد دستم را گرفته و به‌زور سوار خودرو کرده، کتکم‌زده و با خودشان بردند. هر چه گفتم مادر و پدرم نگران می‌شوند، بگذارید من برگردم اهمیت ندادند و راننده سریع حرکت کرد و مرا از شهرمان به خانه‌ای در شهر دیگر بردند. هشت روز سخت کنارشان بودم. فریاد می‌زدند اگر پول را از پدرم نگیرند مرا زنده نمی‌گذارند اما سرانجام
رهایم کردند.