بازی دزدان کابل برق، با جان بیماران کرونایی

۱۱۰

بازی دزدان کابل برق، با جان بیماران کرونایی


دزدان کابل برق که با جان بیماران کرونایی در بیمارستان امام علی(ع) کرج بازی کرده بودند، در کمتر از 72 ساعت دستگیر شدند.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، چند روز پیش سرقت کابل برق بیمارستان امام علی(ع) کرج و قطعی دو ساعته برق در این بیمارستان جنجالی شد. به‌دلیل این‌که این سرقت باعث قطع برق بخش بیماران کرونایی شده بود، اخباری درباره مرگ بیماران منتشر شد که رئیس بیمارستان آن را تکذیب کرد و گفت: کادر درمان به وسیله تنفس دستی جان بیماران را نجات دادند.
در ادامه پرونده برای شناسایی سارقانی که با جان بیماران بازی کرده بودند، به اداره آگاهی ارسال شد و پس از 72 ساعت عملیات شبانه‌روزی ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز دزدان را دستگیر کردند.
سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز در این باره گفت: با شروع تحقیقات مشخص شد که سارقان در یک گروه سه نفره در نیمه‌های شب اقدام به سرقت کابل و تجهیزات برقی بیمارستان به ارزش 80 میلیون تومان کرده‌اند که این کار باعث قطعی برق و ایجاد مشکل در خدمات رسانی کادر درمان به بیماران شده بود. وی افزود: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و بهره‌گیری از اقدامات پلیسی ـ اطلاعاتی سه سارق و یک مالخر مربوط به این سرقت را شناسایی و دستگیر کردند. سارقان  به سرقت کابل و تجهیزات برقی بیمارستان امام علی‌(ع) کرج اعتراف کردند.