مصدومیت 7 پلیس در درگیری کهمان

مصدومیت 7 پلیس در درگیری کهمان


هفت مامور نیروی انتظامی در درگیری‌های کهمان  شهرستان سلسله مجروح شدند.
یونس آزادپور، دادستان عمومی و انقلاب سلسله استان لرستان به ایرنا گفت: هفت نفر از ماموران نیروی‌انتظامی در درگیری‌های آخر هفته منطقه کهمان زخمی و مجروح شدند که بدون‌شک با متخلفان هتک‌حرمت به این افراد قاطعانه برخورد خواهد شد. برخی اهالی منطقه کهمان با استفاده از ایجاد سپر انسانی توسط زنان روستا و به‌کارگیری انواع سلاح سرد و گرم مانع اجرای حکم قلع‌وقمع و رفع تصرف اراضی ملی شدند.
 وی افزود: برخی سوءاستفاده‌گران با تصویربرداری و انتشار کلیپ‌هایی از این حوادث و وارونه جلوه‌دادن قضایا سعی در خلاف واقع نشان‌دادن حقایق داشتند که سه نفر از آنها شناسایی و بازداشت شدند. ۱۰نفر از متهمان، معاونان جرم و رئیس یک اداره نیز دراین‌باره بازداشت شدند. به‌زودی و با قاطعیت تمام مرحله دوم اجرای طرح رفع تصرفات در این منطقه اجرا خواهد شد و با افرادی که حقایق ماجرای درگیری‌های رخ‌داده در منطقه کهمان را در فضای مجازی وارونه نشان دادند در چارچوب قانون و قاطعانه برخورد می‌شود.
دادستان عمومی و انقلاب سلسله ادامه داد: اهالی روستا از قبل به‌طور هماهنگ با اسلحه، سنگ و سلاح‌های دیگر در مقابل ماموران نیروی‌انتظامی و دادستانی اقدام به تیراندازی و سنگ‌پرانی کردند و بیش از 20خودروی نیروی‌انتظامی و دادستانی دچار آسیب شد.