کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

 سارقان با ورود به خانه خانم بازیگر، اموال او را در یکی از محله‌های تهران سرقت کردند. آزیتا ترکاشوند از بازیگران ایرانی با انتشار یک پست در اینستاگرام از دستبرد سارقان به خانه‌اش خبر داد. براساس فیلمی که او از صحنه سرقت منتشر کرده، دزدان به‌راحتی وارد خانه این زن شده و گاوصندوق خانم بازیگر را با خودشان برده‌اند.
پدر ۲۸ساله و فرزند هفت‌ساله‌اش در بیابان‌های گرم جازموریان در نزدیکی روستای دمیتان بر اثر گرمازدگی فوت شدند. این  دو نفر که پدر و پسر بودند پس از ۴۸ ساعت از ناپدید شدن‌شان بر اثر گرما و تشنگی فوت کردند. اجساد آنها در بیابان‌های گرم جازموریان در نزدیکی روستای دمیتان، از بخش جلگه چاه‌هاشم شهرستان دلگان کشف شد.
 مرد میانسال که خواستگار دخترش را به قتل رسانده بود، به این جنایت اعتراف کرد.
چهارم اردیبهشت امسال ‌خانواده‌ای با حضور در پلیس آگاهی شهرستان دلیجان در استان مرکزی ‌شکایت کردند که پسر 23‌ساله آنها از خانه بیرون رفته و ناپدید شده است. ماموران با اطلاعاتی که از این خانواده به دست آوردند، به سرنخ‌هایی دست یافتند‌ که نشان می‌داد پسر ناپدید شده، دلباخته ‌دختری بوده و قصد ازدواج با وی را داشته که خانواده آن دختر با ازدواج آنها مخالفت کرده بودند. با توجه به این‌که احتمال می‌رفت ‌خانواده دختر جوان از سرنوشت او اطلاع داشته باشند بعداز چند هفته توانستند آنها را شناسایی کنند.  در تحقیق از همسایه‌های دختر جوان مشخص شد، همان روزی که این پسر ناپدید شده، او را در حال درگیری با خانواده دختر جوان دیده‌اند. سرهنگ مجتبی جمالی، فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان دراین باره به جام‌جم گفت‌: با کشف این سرنخ، تحقیقات از خانواده دختر جوان ادامه پیدا کرد که پدر خانواده به قتل خواستگار اعتراف کرد‌. این خانواده به بهانه حرف زدن با خواستگار او را به خانه‌شان ‌کشانده و متهم بعد از قتل پسر جوان جسدش را در بیابان‌های اطراف شهر دفن کرده بود. با اعترافات این مرد جسد مقتول پیدا شد.
تصادف خودروی لیفان با کامیون، پنج کشته برجای گذاشت. این دو خودرو پنجشنبه گذشته در اتوبان ساوه به همدان  با هم تصادف کردند. چهارنفر از سرنشینان خودروی لیفان در دم فوت شدند و یک نفر دیگر که مصدوم شده بود به بیمارستان منتقل شد که در آنجا فوت کرد.
 دو مرد 30ساله در یکی از استخرهای غیراستاندارد کشاورزی در دهستان بهادران استان یزد غرق شدند. در پی وقوع حادثه، ماموران امداد و نجات پایگاه مسجد حضرت ابوالفضل(ع) به محل اعزام شدند. این دو مرد قبل از رسیدن نیروهای امدادی اورژانس فوت شده بودند و اجسادشان به وسیله مردم از استخر کشاورزی خارج شده بود.
برق‌گرفتگی هنگام جابه‌جایی میله‌های گلخانه در شهرستان بیضاء منجر به مرگ دو مرد شد. وقوع یک مورد برق‌گرفتگی در گلخانه‌ای در یکی از روستاهای شهرستان بیضای استان فارس به پلیس گزارش شد. وقتی ماموران و نیروهای امدادی در محل حاضر شدند، معلوم شد دو مرد 30و 40ساله هنگام جابه‌جایی میله‌های گلخانه  با کابل برق برخورد کرده و براثر برق‌گرفتگی فوت شدند.
ریزش آوار ساختمان متروکه در منطقه فرهنگ‌شهر اهواز باعث مرگ دو نفرشد. وقوع این حادثه روز جمعه به آتش‌نشانی شهر اهواز گزارش شد. آتش‌نشان‌ها  به محل حادثه  اعزام و مشاهده کردند حادثه آوار در یک خانه ویلایی متروکه در منطقه فرهنگ‌شهر رخ داده است. در این حادثه چهار نفر زیر آوار گرفتار شدند که آتش‌نشانان برای نجات آنها وارد عمل شدند و دو نفر را نجات دادند اما دو نفر همچنان  زیر آوار بودندکه اجساد آنها را بعداز ساعاتی عملیات بیرون آوردند.
چوپان ۶۰ساله در تصادف با پرادو کشته شد و ۲۲راس از گوسفندانش هم تلف شدند. این تصادف روز شنبه در محور سراب نیلوفر رخ داد. علت وقوع این حادثه نبود توجه به جلوی راننده خودروی پرادو از سوی پلیس ‌اعلام شده است.
عملیات آتش‌نشانی در پالایشگاه نفت تهران پس از ۴۲ساعت پایان گرفت. این آتش‌سوزی شامگاه چهارشنبه در پالایشگاه نفت تهران رخ داد که آتش‌نشانان پس از 42ساعت عملیات نفسگیر شعله‌های آتش را مهار کردند و با ترک محل به ایستگاه‌های خود برگشتند.