شلیک مرگبار به جوان برای ازدواج با همسرش

شلیک مرگبار به جوان برای ازدواج با همسرش

مرد جوان که با شلیک گلوله، کارمند دیجی‌کالا را کشته بود، پس از دستگیری مدعی شد: «این مرد را کشتم تا با همسرش ازدواج کنم.»
به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت 6 صبح دوازدهم خرداد امسال، مرد 32ساله ‌ای که در بخش انبار دیجی‌کالا کار می‌کرد، در داخل خودروی پرایدش در محله کیانشهر پایتخت، هدف شلیک گلوله قرار گرفت و کشته شد.
با گزارش ماجرا به پلیس، ماموران به بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل جنایت پرداختند که معلوم شد وقتی مقتول از پارکینگ خانه‌اش خارج شده مردی مقابل او قرار گرفته و با خارج کردن اسلحه‌ای از داخل ساک همراهش، به گردن مقتول شلیک کرده است.
همسر مقتول در جریان تحقیقات دچار تناقض‌گویی شد و احتمال می‌رفت او در این ماجرا نقش داشته باشد که بازداشت شد. این زن در ادامه تحقیقات مدعی شد که قاتل مرد مورد علاقه‌اش بوده و فکر نمی‌کرده نقشه قتل شوهرش را اجرا کند.
 با اعتراف‌های وی عامل جنایت تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و 12 ساعت بعد از قتل، در خانه‌ای در یکی از محله‌های شهرستان بروجن بازداشت شد. در بازرسی از آنجا سلاح شکاری دست‌ساز که با آن مرتکب قتل شده بود کشف شد. متهم با انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران به قتل مرد 32ساله اعتراف کرد و گفت: «همسر مقتول از اقوامم است. به او علاقه‌مند شده و در ارتباط بودیم. اما شوهرش او را طلاق نمی‌داد که با هم ازدواج کنیم. یک هفته قبل، نقشه قتل شوهرش را طراحی کردم و حتی سلاح شکاری دست‌ساز خریدم. روز قتل، دو ساعت منتظر ماندم تا از خانه خارج شود. وقتی بیرون آمد، با اسلحه به او شلیک و فرار کردم. تلفنی به زن مورد علاقه‌ام گفتم که شوهرش را کشته‌ام. بعد هم به شهرستان بازگشتم که خیلی زود دستگیر شدم.»
 محمدحسین زارعی، بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران دراین‌باره به جام‌جم گفت: متهمان در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات از او و همسر مقتول ادامه دارد.