سرقت هولناک از   عکاس خبری  در غرب استان تهران

سرقت هولناک از عکاس خبری در غرب استان تهران


محمد دلکش، عکاس آژانس عکس تهران بامداد، سیزدهم خرداد امسال برای پوشش یک برنامه خبری قصد داشت به رامسر سفر کند که از سوی زورگیران مسافربرنما مورد حمله قرار گرفت
و با 21 ضربه چاقو مجروح شد. عباس شریعتی، از نزدیکان این عکاس گفت: «محمد به دلیل شرایط منع تردد از پایانه غرب تهران سوار خودروی شخصی شد، اما راننده که دو همدست داشته، مسیر را به سمت جاده ساوه تغییر داد و اموالش را سرقت کردند. بیش از ۲۰ ضربه چاقو به او وارد شده و با قمه ضربه‌ای به سرش زده‌اند و او را روی زمین کشیده‌اند و هم اکنون با خونریزی کلیه و آسیب‌دیدگی دنده‌ها در بیمارستان شماره 2 خلیج‌فارس تهران بستری است. »
عکاس زخمی درباره اتفاقی که برایش رخ داده، گفت: «راننده خودرو در بزرگراه آزادگان به سمت جاده احمدآباد مستوفی تغییر مسیر داد و لحظاتی بعد سه نفر از سرنشینان با سلاح سرد به زورگیری از من و مسافر دیگر اقدام کردند. مسافر دوم دو ضربه چاقو خورد و توانست فرار کند. اما من 21ضربه چاقو خوردم. دوکوله‌پشتی همراهم که دوربین عکاسی، لنز، لپ‌تاپ، وجه نقد و سایر مدارکم بود را سرقت کردند و بعد مرا بیرون انداختند.  ابتدا سگ یک دامدار و بعد خانواده‌ای که با خودرو عبور می‌کردند مرا یافتند و به بیمارستان بردند و برای ادامه درمان اکنون در بیمارستان خلیج‌فارس بستری هستم و شنیده‌ام مسافری که با من در آن خودرو بود و زخمی شده هم اینجا بستری است. »
پرونده این عکاس از سوی ماموران پلیس اسلامشهر در غرب استان تهران در حال رسیدگی است.