پلیس در جست‌و‌جوی آزارگر سریالی

پلیس در جست‌و‌جوی آزارگر سریالی

مرد افغان که یک روز بعد از آزادی از زندان به آزار سریالی زنان با ربودن دومین قربانی‌اش ادامه داده بود، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت. تا‌کنون سه زن از او به اتهام آزار و اذیت شکایت کرده‌اند.
به گزارش خبرنگار جام‌جم‌، یکی از شب‌های اوایل  زمستان سال گذشته ، زن جوانی در مسیر محل کارش به خانه با صدای بوق ممتد یک موتور‌سوار در کنار خیابان توقف کرد. مرد موتورسوار مدعی شد ماشین خراب است و اگر سریع تعمیر نکند مجبور است چند برابر هزینه کند. مرد موتور‌سوار، موتورش را کنار خیابان قفل کرد و سوار ماشین این زن شد تا به تعمیرگاه بروند که بعد از طی مسافتی با تهدید چاقو راننده را به حاشیه تهران برد. راننده زن وقتی به بیابان‌های حاشیه تهران رسیدند، با آن مرد درگیر شد اما هدف ضربه‌های او قرار گرفت و زخمی شد. مرد آزارگر سپس زن جوان را مورد آزار و اذیت قرار داد و با سرقت پول، طلا و گوشی تلفن‌همراه این زن‌، با نشستن پشت فرمان خودرو به محل پارک موتور رفت و طعمه‌اش و خودرو را در آنجا رها کرد و با موتورش گریخت.
با شکایت قربانی مرد آزارگر در شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران تحقیقات آغاز و رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران ‌اداره ‌شانزدهم پلیس آگاهی تهران‌ قرار گرفت‌. با گذشت چند ماه دو زن دیگر نیز به پلیس آگاهی آمده و شکایت کردند که ‌از سوی مردی افغان ربوده شده‌، مورد تجاوز قرارگرفته‌اند و اموال‌شان سرقت شده است. ‌با تحقیق از این افراد معلوم شد آنها در دام همان متهمی گرفتار شده‌اند که پلیس در تعقیب اوست‌.
ماموران به ‌بررسی آلبوم مجرمان در پلیس‌ آگاهی تهران پرداختند که معلوم شد‌ متهم افغان‌، سابقه سرقت و زورگیری خیابانی ‌داشته‌ است. او زمستان سال گذشته و چند هفته بعد از آزار نخستین طعمه‌اش به اتهام زورگیری و سرقت خیابانی زندانی شده و‌ مدتی در زندان بوده و یک روز بعد از آزادی دومین زن را به دام شیطانی‌اش انداخته و بعد از چند هفته ‌سومین شاکی را گرفتار نیت شیطانی خود کرده است.
با شناسایی هویت مرد متجاوز‌، تحقیقات پلیس برای دستگیری او ادامه دارد.