حق با شماست

حق با شماست

 #ترافیک_ میرداماد
ناظمی از تهران:
ترافیک شدید در لاین کندروی بلوار میرداماد به علت پارک تاکسی‌ها روبه‌روی ایستگاه مترو و مسدودکردن خروجی این لاین همیشگی شده است. متاسفانه شهرداری منطقه و پلیس راهنمایی‌ورانندگی هیچ اقدامی بابت حل این مشکل  نمی‌کند. تا کی باید شاهد این ترافیک باشیم؟

 #پارک_ دوبل
رزاقی از تهران:
پارک دوبل خودروها در خیابان اتحاد باعث ایجاد ترافیک و راه‌بندان می‌شود. شهرداری منطقه لطفا اقدام اساسی کند.

 #تجمع_ خیابان
جلالی از تهران:
تجمع عابران و پارک دوبل خودروها در خیابان وحدت‌اسلامی از چهارراه ابوسعید به سمت میدان راه‌آهن به علت وجود مغازه‌های آبمیوه‌فروشی، جگرکی‌ها و... باعث ترافیک در این خیابان شده است.

 #سوخت_ کیفیت
گودرزی از تهران:
سوخت مناسب و استاندارد در همه جایگاه‌های سوخت توزیع نمی‌شود و بیشتر جایگاه‌ها بنزین بی‌کیفیت عرضه می‌کنند.

 #بیکاری_ ساوه
شجاعی از ساوه:
منطقه خشکرود ساوه با وجود پتانسیل و نیروی انسانی ماهر ولی فاقد صنایع تبدیلی است و این موضوع باعث افزایش بیکاری در بین جوانان شده است.

 # تردد_ دشوار
محمدی از تهران:
به علت باریک‌بودن عرض خیابان مظفری واقع در تهرانپارس تردد خودروها که به‌صورت رفت و برگشت است بسیار سخت بوده و از شهرداری این منطقه درخواست می‌شود با سرپوشیده کردن جوی‌های دوطرف این خیابان، کمک شایانی به رفت‌وآمد خودروها کند.

 #آسفالت_ یاسینی
قاسمی از تهران:
آسفالت انتهای اتوبان یاسینی به سمت جاجرود بسیار خراب و پر از چاله و دست‌انداز است و با وجود درخواست‌های مکرر اقدامی بابت تعمیر و بهسازی آن صورت نگرفته است.

 #تالاب -انزلی
شهروندی از انزلی:
خشکسالی و سوءمدیریت سبب شده تالاب انزلی این روزها شرایط ناگواری داشته باشد. از مسؤولانی که شعارهای محیط‌زیستی می‌دهند تقاضا داریم در عمل هم به شرایط تالاب انزلی توجه کنند.