تلاش عجیب برای برکناری مجیدی!

اتفاقات و تصمیمات پشت سر هم در استقلال ادامه دارد

تلاش عجیب برای برکناری مجیدی!

فرهاد مجیدی روی میز کوبید و علیه علی‌نژاد معاون وزیر ورزش حرف زد. او از این گفت که در استقلال می‌ماند و مبارزه می‌کند تا آنها بروند. حالا اما حلقه محاصره برای فرهاد تنگ و تنگ‌تر شده است. مجیدی اخیرا علیه کارگزار باشگاه هم موضعگیری کرد و گفت به استقلال پول نمی‌دهند. مجیدی بعد از بازی با پدیده هم به کنایه گفت: «هر کاری کنند تیم من پیروز می‌شود». ظاهرا این جمله او کنایه به کارگزار بود. از داخل باشگاه خبر می‌رسد حالا حتی مسؤولان کارگزار باشگاه که هزینه‌ها را تامین می‌کنند، با مجیدی سر لج افتاده و خواهان برکناری او شده‌اند. همچنین آنها در تلاش هستند تا تغییراتی در هیات مدیره باشگاه به وجود بیاورند. کارگزار می‌گوید هزینه‌های باشگاه با ماست ولی چرا در تصمیم‌گیری‌ها کوچکترین نقشی نداریم؟!

در همین گیر و دار روز گذشته خبر رسید احمد مددی مدیرعامل باشگاه در پست خود ابقا شده است. او با اعضای هیات مدیره به شکل عمیقی اختلاف دارد. دیروز هم وزیر ورزش در هیات دولت همراه با وزرای اقتصاد و دادگستری جلسه‌ای داشتند تا درباره آینده استقلال تصمیم‌گیری کنند. حتی نام بعضی از افراد به عنوان اعضای جدید هیات‌مدیره استقلال اعلام شد اما دیروز وزارت ورزش چیزی را به صورت رسمی تائید نکرد. وزارت ورزش ظاهرا به حفظ مددی تاکید دارد ولی نکته اینجاست با تغییر دولت و تغییر وزیر ورزش، قطعا اتفاقات تازه‌ای در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس رخ می‌دهد. یکی از دلایلی که باعث شده فرهاد مجیدی هم اینگونه بی‌محابا به وزارت ورزش و مدیریت باشگاه حمله می‌کند به همین مساله تغییر دولت بازمی‌گردد. فرهاد که می‌داند عمر سلطانی‌فر و علی‌نژاد در  وزارت ورزش کوتاه است، پیش‌بینی می‌کند در دولت جدید می‌تواند راحت‌تر به فعالیتش در باشگاه ادامه دهد.
در حالی که در استقلال مشکلات به اوج رسیده، دیروز آصفی عضو هیات‌مدیره این باشگاه به تشریح شرایط پرداخت و جمله عجیبی به زبان آورد: «شرایط استقلال به آن بدی که می‌گویند نیست. استقلال پرافتخارترین تیم ایران است. در تیم به این بزرگی حتی یک اشکال کوچک تنش ایجاد می‌کند. باید به مسائل کلان باشگاه پرداخت نه این‌که مثلا ما زمین تمرینی نداریم! خواهش می‌کنم مشکلات را اینقدر کوچک نکنید. باید به مسائل مهم رسیدگی شود تا بعد به یک پرس یا دو پرس غذا برسیم که می‌گویند به بازیکنان نمی‌دهیم.»
او سپس از استعفای خود و دیگر اعضا خبر داد: «ما که استعفا کرده‌ایم و هر زمان بپذیرند دست همه آنها را می‌بوسیم. امیدوارم تغییرات در استقلال گسترده باشد. خودم به وزیر ورزش پیشنهاد کردم تغییرات ریشه‌ای و بنیادی داشته باشد.»