پخش 2مجموعه جدید نمایشی از رادیو

پخش 2مجموعه جدید نمایشی از رادیو


این هفته دو مجموعه نمایشی «تنهایی» و «ثمین و شمس» از آنتن دو شبکه‌ رادیویی نمایش و جوان پخش می‌شود.
به گزارش روابط‌عمومی رسانه‌ملی، نمایش رادیویی تنهایی درباره پسر جوانی است که در آستانه ازدواج است اما به دلیل عصبانیت و تندخویی، نامزدش قرار ازدواج را
بر هم می‌زند و... .
مجموعه نمایشی تنهایی به سردبیری شهلا دباغی، نویسندگی فاطمه حسنوند، تهیه‌کنندگی مهدیه تقی‌زاده، کارگردانی محمد پورحسن، افکتوری نرگس موسی‌پور ، صدابرداری حیدر صفدری و با هنرمندی محمد پورحسن، بهادر ابراهیمی، حمید یزدانی، ماندانا اصلانی، فریبا طاهری، نازنین مهیمنی، رضا عمرانی، صفا آقاجانی و نگین خواجه‌نصیر هر روز ساعت 5صبح از رادیو نمایش پخش می‌شود و تکرار آن ساعت15 همان روز است.
همچنین مجموعه نمایشی ثمین و شمس به تهیه‌کنندگی مهدی نمینی‌مقدم و کارگردانی محمد پورحسن هر روز ساعت 2و30دقیقه از رادیو نمایش و رادیو جوان پخش می‌شود و ساعت 8و30دقیقه از رادیو نمایش تکرار می‌شود. داستان این نمایش درباره بخشی از تاریخ دیلمیان و ارادت آنان به علمای شیعه است و سعید تشکری‌باغدار نویسندگی آن را بر عهده دارد و شهلا دباغی سردبیر آن است. همچنین هنرمندانی چون رضا عمرانی، امیر فرحان‌نیا، حمید یزدانی، میرطاهر مظلومی، مهرداد مهماندوست، فریبا طاهری و مینا شجاع به عنوان بازیگر، نرگس موسی‌پور افکتور ، و علی حاجی‌نوروزی و حیدر صفدری صدابرداران این مجموعه رادیویی هستند.