اعتراف مادر و دختر به قتل پدر خسیس

اعتراف مادر و دختر به قتل پدر خسیس


زنی همراه دخترش، پدر خانواده را پس از بیهوش کردن خفه کردند. آنها در تحقیقات مدعی شدند خسیس بودن، مقتول انگیزه‌شان برای قتل بود.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، تحقیقات جنایی در این پرونده پس از گزارش ناپدید شدن مردی به نام میثم در ساوجبلاغ آغاز شد. همسر میثم با مراجعه به یکی از کلانتری‌های این شهر با طرح شکایت گفت: دو روز قبل شوهرم برای کوهنوردی به آبیک رفت اما دیگر برنگشت. تلفن‌همراهش هم خاموش است. سابقه نداشت برای مدتی طولانی از او بی‌خبر باشیم، به‌همین علت نگرانش هستیم.
پس از این شکایت، موضوع از پلیس شهرستان آبیک استعلام و مشخص شد، جسد میثم همزمان با شکایت همسرش در حوالی کوه‌های زیاران پیدا شده که بر اثر خفگی جان باخته بود. بررسی صحنه کشف جسد هم نشان می‌داد او در محل دیگری به قتل رسیده و جسدش به آنجا منتقل شده است. با بررسی‌های پلیسی، احتمال قتل این مرد توسط همسرش فریبا قوت گرفت و ماموران به تحقیق از او پرداختند که تناقض‌گویی‌هایش در تحقیقات شک پلیس را بیشتر کرد. با دستور بازپرس جنایی ساوجبلاغ، متهم بازداشت شد و به قتل همسرش با همدستی دخترش اعتراف کرد و گفت: شوهرم وضع مالی خوبی داشت اما هیچ‌وقت برای خانواده خود هزینه نمی‌کرد. همین رفتارش باعث شد من و دخترم با انگیزه تصاحب اموال او، نقشه قتلش را طراحی کنیم. 20 قرص خواب را در داخل آب طالبی ریختیم و به او دادیم. بعد از خوردن آن بیهوش شد. حوالی صبح در حال به هوش آمدن بود که با طناب خفه‌اش کردیم. بعد از قتل، جسد او را داخل پتو پیچیدیم و در صندوق عقب پژو پارس شوهرم گذاشتیم و به کوه‌های سمت زیاران رفتیم و همانجا رها کردیم.
پس از بازسازی صحنه قتل، متهمان روانه زندان شدند.