شهادت 3 مأمور پلیس طی درگیری با قاچاقچیان مسلح

شهادت 3 مأمور پلیس طی درگیری با قاچاقچیان مسلح


سه مامور پلیس کهنوج طی درگیری مسلحانه با قاچاقچیان موادمخدر به شهادت رسیدند. در این عملیات سرباند شرارت‌های اخیر و قاچاقچی بزرگ مواد مخدر در استان‌های شرقی و جنوبی کشور به هلاکت رسید.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، مجید سیمی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج در تشریح جزئیات این خبر گفت: پس از انجام یک سری اقدامات پلیسی و رصد فعالیت یک باند قاچاق موادمخدر در شهرستان کهنوج، عصر روز چهارشنبه مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان، محل دپوی مواد مخدر را شناسایی کردند.
وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی، بازرسی از محل دپو که در دو منزل مسکونی بود، در دستور کار قرار گرفت و هنگام بازرسی از محل، قاچاقچیان مسلح اقدام به تیراندازی به سمت مأموران کردند و در این رابطه فرمانده پلیس مبارزه با موادمخدر کهنوج همراه دو نفر دیگر از پرسنل ناجا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. عامل اصلی تیراندازی هم به ضرب گلوله پلیس به هلاکت رسید.
سیمی تصریح کرد: بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دستگاه قضایی و پلیس قرار گرفت و در این خصوص سه نفر بازداشت شدند. دستورات قضایی لازم برای دستگیری سایر عوامل این باند هم صادر شده‌است.
فرمانده‌انتظامی کرمان هم دیروز عنوان کرد: در این عملیات سر باند شرارت‌های اخیر و قاچاقچی بزرگ موادمخدر در استان‌های شرقی و جنوبی کشور توسط دلاورمردان نیروی انتظامی در کهنوج به هلاکت رسید.