اعتراف مرد سالخورده به قتل همسر دومش

اعتراف مرد سالخورده به قتل همسر دومش


مرد سالخورده كه همسر دومش را كشته بود، پس از سه سال به قتل اعتراف كرد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، اوایل دی سال 97 بعد از شكایت ناپدید شدن زن 45 ساله‌ای از سوی خانواده‌اش به پلیس آگاهی تهران، شوهر سالخورده سابق او به عنوان مظنون احضار و منكر اطلاع از سرنوشت وی شد. در ادامه این مرد به‌یكباره خانه‌اش در افسریه را ترك كرد و ناپدید شد. صاحبخانه مرد سالخورده که در خارج از کشور سکونت داشت، در بازگشت همراه پلیس وارد خانه شدند و هنگامی که با لكه‌های خون در كف اتاق و موكت رو‌به‌رو شدند، احتمال جنایت قوت گرفت.
 سه سال بعد متهم بازداشت و منكر قتل شد. او روانه زندان شد اما چند هفته بعد اقدام به حلق‌آویز كردن خود نمود كه پس از 20 روز در كما بودن، زنده ماند. مرد سالخورده در بازجویی‌ گفت: «بعد از فوت همسر اولم و ازدواج بچه‌هایم از طریق اقوام با زنی كه 30 سال از من كوچك‌تر بود، آشنا شده و ازدواج كردم. تفاوت زیاد سنی باعث اختلاف‌مان شده و او از من جدا شد. روز قتل به خانه‌ام آمد و از او خواستم دوباره ازدواج كنیم كه قبول نكرد، به همین دلیل عصبانی شده و خفه‌اش كردم. جسد مثله‌شده او را اطراف تهران انداختم و كارت‌های بانكی مقتول را به پسرم دادم. عذاب وجدان باعث شد خودكشی كنم كه ناكام ماندم.»
بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: «دو روز پیش پسر متهم نیز بازداشت شد و قبول كرد كارت‌ها را از پدرش گرفته، شواهد پلیس حكایت از همدستی آنها در قتل داشت و تحقیقات از آن دو ادامه دارد.» این در حالی است كه جسد هیچ‌گاه كشف نشد.