طلسم برگزاری کنسرت‌های موسیقی شکسته شد

طلسم برگزاری کنسرت‌های موسیقی شکسته شد

کنسرت‌های تهران در حالی از یکم دی‌ماه شروع به کار کردند که هنوز بسیاری از خوانندگان در جزیره کیش کنسرت‌های‌شان را برگزار می‌کنند. در ادامه به آخرین خواننده‌هایی که از ابتدای ماه جاری آغاز به کار کردند و آخرین فعالیت‌های‌شان، اشاره می‌کنیم.
بهنام خدارحمی:  خدارحمی در تازه‌ترین فعالیت موسیقایی خود؛ قطعه جدیدی به خوانندگی حسین وفا روانه بازار کرد. «بزار آروم بشه این تب» نام آهنگی ارکسترال در ژانر سنتی است که توسط بهنام خدارحمی آهنگسازی و تنظیم ارکستر شده است.
ترانه این قطعه سنتی که با مجوز دفتر موسیقی وزارت ارشاد صادر شده، همزمان با ساخت آهنگ و براساس ملودی توسط پریسا عبادی سروده شده و مضمونی عاشقانه، عارفانه دارد.
شهرام شکوهی: شکوهی به‌تازگی و به مناسبت شب یلدا، تک آهنگ «یلدا» را با صدا و آهنگسازی خودش منتشر کرده. امیرحسین کاشیان تنظیم‌کننده این قطعه است و از دیگر عوامل آن می‌توان به محمد عربانی، نوازنده ویلون و عادل فلاح، نوازنده پیانو اشاره کرد.
محمد معتمدی:" معتمدی که این روزها در هلند به سر می‌برد چندی پیش در شهر رتردام هلند به یکی از دانشگاه‌های این شهر دعوت شد و همراه گروه «رامبراند تریو» به اجرای برنامه پرداخت و در مورد مباحثی مانند چیستی و چگونگی بداهه‌خوانی در موسیقی ایرانی، رابطه شعر ایرانی و آواز ایرانی و همین‌طور بداهه‌خوانی با اوزان شعر فارسی صحبت کرد.
گرشا رضایی: پخش فصل اول سریال «موج اول» که به موضوع بحران کرونا و تلاش کادر درمان پرداخت، به‌تازگی پایان یافته است. گرشا رضایی به عنوان خواننده تیتراژ پایانی این سریال بسیار خوش درخشید و با توجه به کارنامه کاریش دیگر می‌توان او را یک خواننده تیتراژخوان موفق نامید.
سالار عقیلی: «شهر خاموشی» عنوان یکی از تازه‌ترین آلبوم‌های منتشر شده در بازار موسیقی است که به آهنگسازی ابوالفضل صادقی‌نژاد و خوانندگی سالار عقیلی پیش روی شنوندگان موسیقی ایرانی قرار گرفته است. سالار عقیلی در این ایام بیکار نبوده و در نمایش عروسکی بهروز غریب‌پور براساس زندگی خواجوی کرمانی، شاعر مشهور قرن هشتم خوانندگی کرده است و باید منتظر اجرای این نمایش عروسکی و شنیدن صدای خاطره‌انگیز سالار عقیلی و خواندن غزلیات خواجو باشیم که حافظ شیراز او را استاد خود در غزلسرایی معرفی کرده است.
رضا صادقی: صادقی که پیشتر و در دوره کرونا از اجرای کنسرت در جزیره کیش امتناع می‌کرد، اکنون و بعد از دو سال، قرار است نخستین کنسرت خود را 10دی ماه برگزار کند. علاقه‌مندان به صدای رضا صادقی باید منتظر باز شدن سایت‌های فروش بلیت برای شرکت در کنسرت باشند.
صادقی که زمزمه مهاجرت او به خارج از کشور به گوش می‌رسید، با برگزاری این کنسرت خط بطلانی بر این شایعات کشید. البته او در استانبول یک کنسرت کریسمسی برگزار خواهد کرد و بعد به کشور بازمی‌گردد.
بابک جهانبخش: از خوانندگان پاپ مورد علاقه جوانان در اینستاگرام خود از برگزاری کنسرتش از پنجشنبه دوم دی خبر داد. این کنسرت در برج میلاد تهران برگزار شد و مورد استقبال دوستداران این خواننده قرار گرفت.
حجت اشرف‌زاده: کنسرت حجت اشرف‌زاده دیروز جمعه(سوم دی) در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد که کمترین قیمت کنسرت این خواننده 100هزار تومان و بیشترین قیمت آن 395هزار تومان اعلام شد. شرکت‌کنندگان در این کنسرت ضمن رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، می‌بایست کارت واکسن، ماسک و دستکش حین ورود به سالن اجرا همراه می‌داشتند.
رضا بهرام: رضا بهرام که به‌تازگی کنسرت‌های خود را خارج از کشور برگزار کرده، روز پنجشنبه در تالار شهر جزیره کیش روی صحنه رفت و قرار است فردا هم در کیش برنامه اجرا کند. او بعدا کنسرت‌هایی در تهران برگزار خواهد کرد. طبق اعلام، این خواننده جوان روزهای 9و 11دی در هتل اسپیناس پالاس کنسرت خود را برای مخاطبان اجرا می‌کند. او از جمله هنرمندانی بود که تیرماه پارسال به بیماری کووید- 19 مبتلا شد، اما خوشبختانه به طور کامل سلامت خود را به دست آورد.
بهنام بانی: بانی این روزها در فیلم «گشت3» نقش خواننده بدصدایی را بازی می‌کند که می‌خواهد در مشهد کنسرت برگزار کند؛ نقشی که به‌شدت موردپسند مخاطبان این فیلم واقع شده. البته بازیگری، او را از حرفه اصلی خود دور نگه نداشته و او پنجشنبه 2دی در تالار وزارت کشور نخستین کنسرت پساکرونایی خود را برگزار کرده است.
امید حاجیلی: امید حاجیلی هم در این روزها در تدارک است که در برابر طرفدارانش قرار بگیرد و کنسرت برگزار کند. او هم جزیره کیش را برای برگزاری کنسرت انتخاب کرده و قرار است روز یکشنبه پنجم دی(فردا) در کنسرت هال جزیره کیش روی صحنه برود.
گروه ماکان بند: یکی از دو خواننده گروه ماکان یعنی امیر مقاره در روزهای کرونا بیکار ننشست و ترجیح داد بازیگری در شبکه نمایش خانگی را تجربه کند. قبلا به کیفیت بازیگری او و همکارانش پرداخته‌ایم اما خبر جدید این است که آنها دیروز در جزیره کیش در برابر طرفدارانشان قرار گرفتند و سکوت کنسرت‌های پر سر و صدای خود را شکستند.
گروه هوروش:  گروه هوروش هم قرار است این روزها در برابر دوستداران خود قرار بگیرند. این گروه روز 10دی در هتل اسپیناس تهران کنسرت جدید خود را برگزار خواهد کرد تا دوستداران این گروه صدای مهدی ترابی، خواننده گروه را پس از مدت‌ها به صورت مستقیم بشنوند.
محسن ابراهیم‌زاده: ابراهیم‌زاده هم طرفداران خاص خود را دارد و در دوران رکود بیکار نبود و تک‌آهنگ‌هایی منتشر کرد اما او هم در روزهای پیش‌رو در برابر دوستدارانش قرار خواهد گرفت و در جزیره کیش و در سالن ایرانیان روز 11دی کنسرت برگزار خواهد کرد.