چه خبر؟

چه خبر؟

۶ اثر تولید مراکز در جمع برگزیدگان جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران
شش اثر تولیدی صدا و سیمای مراکز، در جمع برگزیدگان دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران 1400 قرار گرفتند. به گزارش روابط‌عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران 1400 برگزیدگان خود را در بخش‌های مختلف اعلام کرد.
بر این اساس چند اثر تولیدی صدا و سیمای مراکز توانستند در جمع آثار برگزیده قرار بگیرند.
به این ترتیب سه اثر پویانمایی از واحد انیمیشن صدا و سیمای مرکز همدان در بخش‌های مختلف جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران به عنوان اثر برگزیده معرفی شدند که شامل «بچه زمستون» به کارگردانی محمد گودرزی در بخش مسابقه‌ایران (تلویزیونی)، «ماه» به کارگردانی فاطمه خدیور در بخش دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی، و «جنگل دامون» به کارگردانی هادی امیری و رها فرجی است.
همچنین در بخش مسابقه‌ایران (کودک و نوجوان) «اتاق 21» تولید صدا و سیمای مرکز فارس به کارگردانی پیمان دهقانی و در بخش مسابقه‌ایران (دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی) «وصل» تولید مرکز ایلام و به کارگردانی جعفر میر ناصری و «فهمیدم چی کار کنم» از مجموعه هزار و یک شب به کارگردانی ریحانه کاوش و علی رئیس از صدا و سیمای مرکز اصفهان هم جزو برگزیدگان معرفی شدند.
دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی (انیمیشن) تهران توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از تاریخ 14 تا 18 اسفند و با هدف فراهم‌سازی بستری شایسته برای تبادل اندیشه‌ها و آموخته‌ها از طریق گردآوری و عرضه هدفمند آثار، گسترش توانایی‌ها با طرح تکنیک‌ها و نگرش‌های تازه برای دستیابی به کیفیتی افزون‌تر و کشف توانمندی‌ها و تشویق نوآمدگان عرصه پویانمایی به ابتکار و نوآفرینی در تهران برگزار خواهدشد.
پخش حسینیه نوگلان فاطمی
از شبکه قرآن

فصل دوم مجموعه نمایشی حسینیه نوگلان فاطمی با موضوع سبک زندگی فاطمی ویژه کودک و نوجوان از روز یکشنبه 12 دی ساعت 16 همزمان با ایام فاطمیه از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهدشد.
به گزارش روابط‌عمومی شبکه قرآن و معارف سیما ضبط آخرین قسمت مجموعه تلویزیونی حسینیه نوگلان فاطمی در استودیو نسل سلمان انجام شد. فصل دوم این مجموعه نمایشی، در شش قسمت 25 دقیقه‌ای به همت گروه کودک و نوجوان شبکه قرآن و معارف سیما با موضوع سبک زندگی فاطمی برای مخاطبان نونهال و نوجوان در قالب داستانی است که با مضمون تلاش چند نوجوان برای تاسیس حسینیه و انجام کار‌های فرهنگی با هدف پیوند میان مسجد و محله تولید شده‌است. این برنامه از روز یکشنبه 12 دی ساعت 16 همزمان با ایام فاطمیه از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.
کسب رتبه برتر توسط تهیه‌کننده شبکه قرآن و معارف سیما
محمد حسین بزرگیان با نماآهنگ آژیر دیپلم افتخار و تندیس اولین فصل واره فرهنگی و هنری ایثار تهران را دریافت کرد.
 به گزارش روابط‌عمومی شبکه قرآن و معارف سیما نخستین فصل واره فرهنگی و هنری ایثار تهران با حضور قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران در تالار اندیشه حوزه‌هنری برگزار شد. در پایان، محمد حسین بزرگیان، تهیه‌کننده شبکه قرآن و معارف سیما برای نماهنگ «آژیر» حائز رتبه برتر شد و دیپلم افتخار و تندیس جشنواره را دریافت کرد.