اخبار

اخبار

«پاشو پاشو کوچولو»
مهمان جدید 162
عوامل برنامه «پاشو پاشو کوچولو» امروز 21دی در امور مخاطبان اداره‌کل روابط عمومی رسانه ملی پاسخگوی تماس‌های مردم با سامانه 162 می‌شوند.
به گزارش روابط‌عمومی رسانه ملی، برنامه پاشو پاشو کوچولو از برنامه‌های شبکه کودک سیماست که در نظر‌سنجی‌ها رتبه بالایی در جذب مخاطبان خردسال دارد. عوامل این برنامه امروز 21 دی از ساعت 10 تا 11 به تماس‌های مخاطبان با سامانه 162 روابط‌عمومی ‌پاسخ می‌دهند. نشست خبری این برنامه نیز از ساعت 11 تا 12 در اداره‌کل روابط‌عمومی‌ برگزار می‌شود.
پریسا گرجی مدیر گروه خردسال شبکه کودک به همراه محمد‌حسین الفت‌پور تهیه‌کننده، یوسف سرشار کارگردان، سارا روستا‌پور
مجری ــ بازیگر، امیرحسین انصافی بازیگر، سمانه محمدی‌نیا و تاراحیدری صداپیشگان این برنامه در این پاسخگویی حضور دارند.
مدرسه «فرمول یک» در عنبرآباد کرمان افتتاح شد
 به گزارش صبا، دومین مدرسه «فرمول یک» در روستای جنگل گرگی شهرستان عنبرآباد کرمان افتتاح شد.
پیش از این در آذر ۹۷ با حضور عوامل برنامه فرمول یک در یکی از روستاهای سیستان‌و‌بلوچستان کلنگ ساخت ۱۰‌مدرسه شبانه‌روزی به همت این برنامه به زمین زده شد که از این بین تاکنون ۲ مدرسه افتتاح شده‌اند.
هزار بسته لوازم‌التحریر نیز به همت برنامه فرمول یک برای زیبا عزیزی فعال اجتماعی بلوچ، چهارمین بانوی روستایی برتر جهان و برترین زن روستایی ایران که پیش از این در طرح چهره مردمی این برنامه معرفی شده بود، ارسال شده‌است تا آنها را در اختیار دانش‌آموزان سیستان‌وبلوچستانی قرار دهد.
«قاب آزاد» در قاب اترک
 «قاب آزاد» عنوان برنامه تلویزیونی است که موضوعات مختلف را در قاب سیمای شبکه اترک به نمایش می‌گذارد.
به گزارش روابط‌عمومی رسانه ملی، این برنامه با هدف اطلاع‌رسانی، آموزشی، انتقادی، مطالبه‌گری و... سعی دارد با پیگیری موضوعات مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری، اقتصادی و... سهم بسزایی در پیگیری مطالبات مردمی داشته باشد.
پوشش حوادث طبیعی و غیرطبیعی رخ داده در استان و پیگیری اقدامات انجام شده درخصوص عملکرد وعده‌های مسؤولان برای رفع مشکلات مردم از محورهای برنامه قاب آزاد است.
قاب آزاد به تهیه‌کنندگی و گزارشگری علی حسن‌نیا روزهای یکشنبه و سه‌شنبه ساعت 20و35دقیقه به مدت 15 دقیقه از سیمای اترک روی آنتن می‌رود.