مرد کارهای نیک در بشرویه

مرد کارهای نیک در بشرویه

حجت ‏الاسلام محمد اکبرزاده در شهرستان بشرویه استان خراسان‌جنوبی به‌عنوان امام‌جماعت مسجد حضرت موسی‌بن‌جعفر(ع)‌ فعالیت می‎کند. او که 55 سال دارد سال‌‎هاست در حوزه کمک به بیماران خاص فعالیت می‎کند. اکبرزاده یک انجمن برای بیماران خاص در بشرویه راه‎اندازی کرده است و تلاش می‌کند به مشکلات خاص بیماران خاص رسیدگی ‌‎کند. مهم‎ترین اقدام او به تامین دارو برای افراد مبتلا به بیماری‌های خاص 
خلاصه می‎شود. 
این روحانی توضیح می‎دهد که پس از تحریم‌ها بسیاری از داروهای بیماران خاص در داروخانه‌ها کمیاب شد. اکبرزاده اما برای تامین دارو از داروخانه‌ها، نهادها و سازمان‌های دولتی کمک می‎گیرد. او توضیح می‎دهد که از داروخانه‎ها می‎خواهد تا به او و افرادی که زیر پوشش دارد سهمیه دارو دهند. این اما تمام کارهایی نیست که این روحانی در انجمن حمایت از بیماران خاص انجام می‎دهد. 
اکبرزاده با پرستاران، پزشکان و مدیران تعدادی از مراکز درمانی صحبت کرده است تا افرادی که به بیماری خاص مبتلا هستند و از طرف او به این مراکز مراجعه می‌کنند رایگان درمان شوند. اختصاص بسته‎های حمایتی از دیگر اقداماتی است که این امام‌جماعت مسجد برای کمک به بیماران خاص در دستورکار قرار داده است. به‌جز این اما او برای افراد مبتلا به بیماری‌های خاصی که برای درمان به مشهد سفر می‎کنند هم مکانی برای اسکان تهیه کرده است تا افراد مبتلا به بیماری‌های خاص دل‎نگران تامین محلی برای اسکان نباشند و با خیال راحت به مراحل درمان بپردازند.
کمک به خانواده‌های نیازمند
 فعالیت‌های خیرخواهانه این روحانی اما به این موارد نیز محدود نمی‌شود. او فعالیت‌های‌ دیگری ازجمله تهیه جهیزیه برای خانواده‌های نیازمند. او توضیح می‏دهد که با کمک خیرین اقلام موردنیاز برای تهیه یک جهیزیه آبرومند تهیه می‎شود و به‌صورت پنهانی هم در اختیار زوج‎های کم‌توانی که شناسایی شده‌اند قرار می‎گیرد. اکبرزاده به فکر جوانان محل هم هست و زمانی که دید در محله امکانات تفریحی و ورزشی وجود ندارد از مدیران ورزشی بشرویه خواست تا امکامات ورزشی را در اختیار این روحانی قرار دهند. خیلی زود میزهای تنیس و وسایل راه‌اندازی سالن‎های فوتبال، بسکتبال و والیبال به او داده شد تا اکبرزاده در مکانی که در مسجد در نظر گرفته بود سالن‎های ورزشی ایجاد کند تا جوانان محل به‌دلیل نداشتن امکانات ورزشی ورزش را کنار نگذارند. راه‎اندازی کتابخانه ازجمله کارهای دیگری است که این روحانی برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان محل دنبال می‌کند.