اخبار

اخبار

فرصت برابر «شما»
برای اطلاع‌رسانی

شبکه تلویزیونی «شما» فرصت برابری را برای سیمای همه مراکز به منظور اطلاع‌رسانی زنده از آخرین وضعیت جوی و راه‌های کشور و مشکلات ناشی از بارش سنگین برف و باران فراهم کرده است.
به گزارش روابط عمومی شبکه شما، با توجه به برودت هوا، کولاک شدید و بارش باران در بسیاری از استان‌های کشورمان که منجر به بسته شدن راه‌ها و جاده‌ها در مناطق مختلف شده است، شبکه‌های استانی رسانه ملی اقدام به برقراری تماس با فرماندهان و راهور و دیگر مسؤولان استانی با هدف اطلاع‌رسانی از آخرین وضعیت راه‌ها و محورهای مواصلاتی و نیز اقدامات صورت گرفته برای امدادرسانی و بازگشایی جاده‌ها کرده‌اند.
شبکه تلویزیونی شما نیز برای مراکز استانی امکانی فراهم کرده که هر یک در قالب باکس‌های مخصوص به خود، این اطلاع‌رسانی و مطالبه‌گری را در گستره ملی روی آنتن ببرند.
به این ترتیب زمینه حضور و اطلاع‌رسانی مسؤولان استانی اعم از استانداران، فرمانداران، مدیران کل راهداری و فرماندهان پلیس، در شبکه‌ای سراسری فراهم شده و به تبع این امر، مدیران کشوری نیز بیش از گذشته درگیر ماجرا خواهند بود.
این کار در ساختار برنامه تلویزیونی که ویژگی خبری هم دارد عملی شده است؛ برنامه‌ای که در مواقع بروز بحران‌های طبیعی می‌تواند به عنوان ظرفیتی اساسی در اطلاع‌رسانی گسترده و مطالبه از مسؤولان برای پاسخگویی در مورد اقدامات صورت گرفته به‌کار گرفته شود.
20 درصد تصویربرداری «طلاق» باقی مانده است
مجری طرح سریال تلویزیونی «طلاق» از توقف ساخت این سریال به دلیل سرقت تجهیزات آن در محله فلاح تهران خبر داد.
 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سید بهزاد هاشمی گفت: کمتر از ۲۰درصد تصویربرداری سریال طلاق باقی مانده و عوامل سریال در تلاشند تا پایان سال، کار فیلمبرداری سریال تمام شود.
رسانه‌ها نوشتند برخی تجهیزات ساخت سریال تلویزیونی طلاق به ارزش تقریبی ۸۰۰ میلیون تومان در یک کامیون فوتون در خیابان بهاران جنوبی در منطقه فلاح تهران به سرقت رفته است.
مجموعه طلاق، جدیدترین اثر تلویزیونی ابوالقاسم طالبی است که به مسائل اجتماعی می‌پردازد و در دل قصه‌های آن نگاهی هم به موضوع مفاسد اقتصادی شده است.
مرحله چهارم «دست فرمون»
آغاز شد

مسابقه بزرگ «دست فرمون» با ۱۶گروه امدادی و ۱۶راننده برتر «باشگاه اتومبیلرانی» رقابت‌ها را برای رسیدن به نیمه‌نهایی آغاز می‌کند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله چهارم مسابقه بزرگ دست فرمون به تهیه‌کنندگی محمود محمودی و کارگردانی مسعود صنم و با اجرای کامران تفتی، مسابقات خود را آغاز کرد.
قرار است در هشت شب، مدعیان نیمه‌نهایی و حضور در فینال در این مرحله به رقابت بپردازند. در این مرحله از مسابقات دست‌فرمون، با حذف چهار گروه ۱۶ تیم امدادی و همچنین از ۴۰ راننده راه یافته به مرحله گذشته، ۱۶ راننده برتر باشگاه اتومبیلرانی رقابت‌ها را آغاز می‌کنند. مسابقه بزرگ دست فرمون که در سومین فصل خود در دو بخش گروه‌های امدادی و باشگاه اتومبیلرانی برگزار می‌شود، در شب‌های پیش رو وارد مراحل حساسی می‌شود و شرکت‌کنندگان حاضر برای حضور در فینال مسابقات رقابت می‌کنند.
مرحله چهارم این مسابقه نیز مانند مراحل پیشین خود با تغییر طراحی پیست روبه‌روست و رانندگان دست فرمون به‌ویژه موتورسواران چالش‌های جدیدی را در پیست تجربه خواهند کرد. بهنام صفاریان، طراح پیست مسابقه و کارشناس اتومبیلرانی و محسن معصومی نیز کارشناسی بخش موتورسیکلت دست فرمون را به‌عهده دارند.
مسابقه دست فرمون شنبه تا دوشنبه ساعت ۲۱روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.