حق با شماست

حق با شماست

 #‌زمین-‌بازی- ستارخان
اسماعیلی از تهران: 
کمبود زمین بازی در محله ستارخان واقع در منطقه 2 شهرداری تهران باعث شده تا اهالی برای تفریح کودکان‌شان به محله‌های مجاور بروند. درخواست رفع این نیاز را 
دارم.

# جوی-آب-کالدشت
قربانی از دماوند: 
چند سال است که روستای کالدشت بالا در شهرستان دماوند با وجود ناهمواری زیاد، فاقد جوی آب است و با سرازیر شدن باران و بارش برف در زمستان، خانه‌های مردم دچار آسیب می‌شود.

# ترافیک- افسریه
زندی از تهران: 
پارک دوبل خودروها در مکانیکی‌های 15 متری چهارم افسریه جنوبی، باعث ایجاد ترافیک سنگین در این خیابان می‌شود.

 #خرابی-آسفالت- هراز
شبستری از تهران: 
خرابی آسفالت در جاده هراز بسیار زیاد است و با توجه به تردد بسیار زیاد خودروها، اقدامی بابت نوسازی آن صورت نمی‌گیرد.

# هراز- باند-باریک
عبدی از تهران: 
محدوده پلور در محور هراز، همچنان تک‌بانده است و باعث ترافیک سنگین مخصوصا در اواخر هفته می‌شود.  لطفا مسؤولان چاره‌ای بیندیشند.

جوابیه
​​​​​​​در پی درج پیامی در روز 
یکشنبه مورخ 12/10/1400 با عنوان «توقف- نماز» مدیر‌کل روابط‌عمومی شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با ارسال نمابری اعلام کرد: توقف قطارهای مسافری جهت اقامه فریضه نماز مسافران از اولویت‌های برنامه‌ریزی سیر قطارهای مسافری است و در تمام قطارهای مسافری 20 الی 25 دقیقه توقف اقامه نماز پیش‌بینی شده که با در‌نظر گرفتن ترافیک موجود در شبکه انجام می‌شود. در این راستا اطلاع‌رسانی‌های لازم به مسافران محترم توسط ماموران موظف در قطارها به نحوی صورت می‌پذیرد که قبل از توقف قطار، مسافران با استفاده از امکانات داخل قطار، مقدمات نماز را به‌عمل آورند. با این اوصاف در مواقع لزوم، جهت افزایش زمان توقف فوق‌الذکر، هماهنگی‌های لازم توسط روسای قطار با ایستگاه مربوط به‌عمل می‌آید.