معرفی نامزدهای جشنواره تئاتر فجر

معرفی نامزدهای جشنواره تئاتر فجر


هیات داوران چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاترفجر شامل محمدعلی خبری، شهرام زرگر، کوروش سلیمانی، نصرا... قادری و رضا مهدی‌زاده نامزدهای بخش مسابقه نمایش‌های صحنه‌ای را معرفی کردند. شب گذشته در اختتامیه جشنواره تئاترفجر، برگزیدگان چهلمین دوره از میان این نامزدها معرفی شدند. نامزدهای برخی رشته‌ها عبارتند از:
بازیگری زن: گیلدا حمیدی برای بازی در نمایش غلامرضا لبخندی از تهران،‌ شاهده خدادادی برای بازی در نمایش مرثیه‌ای بر قتل ژولیوس‌سزار از اهواز، نسرین درخشان‌زاده برای بازی در نمایش احتمالات از تهران، الهام شعبانی برای بازی در نمایش بابا آدم از تهران، آزاده صمدی برای بازی در نمایش آلنده نازنین از تهران،‌ نورا هاشمی برای بازی در نمایش بانوی محبوب من از تهران.
بازیگری مرد: رضا بهرامی برای بازی در نمایش تختی در اتاق 23 هتل آتلانتیک از تهران، دانیال خیرخواه برای بازی در نمایش احتمالات از تهران، مجید رحمتی برای بازی در نمایش‌های تختی در اتاق 23 هتل آتلانتیک و تصویر مصور مظفری از تهران، تینو صالحی برای بازی در نمایش سگک از تهران، رضا عمرانی برای بازی در نمایش بانوی محبوب من از تهران، حمیدرضا محمدی برای بازی در نمایش بابا آدم از تهران، پیام نوروزی برای بازی در نمایش زندگی سگ مرده از قزوین.
نمایشنامه‌نویسی: محمود احدی‌نیا برای نگارش نمایشنامه خاک‌سفید از تهران، کهبد تاراج برای نگارش نمایشنامه سگک از تهران، باقر سروش برای نگارش نمایشنامه سالخوردگی از بیجار، تینو صالحی برای نگارش نمایشنامه تختی در اتاق 23 هتل آتلانتیک از تهران، لیلی عاج برای نگارش نمایشنامه قندخون از یزد.
کارگردانی:گلاب آدینه برای کارگردانی نمایش بانوی محبوب من از تهران، رضا بهرامی برای کارگردانی نمایش سگک از تهران، مجتبی رستمی‌فر برای کارگردانی نمایش مرثیه‌ای بر قتل ژولیوس‌سزار از اهواز، علی شمس برای کارگردانی نمایش احتمالات از تهران، محمد نیازی برای کارگردانی نمایش سوئینی‌تاد از مشهد.