پرسپولیس هر هفته بهتر و بهتر

پرسپولیس هر هفته بهتر و بهتر


من از اول لیگ هم مدام می‌گفتم این پرسپولیس مثل همیشه مدعی قهرمانی است و همتا ندارد. از همان موقع هم گفتم شاید مشکلاتی پیش بیاید اما در نهایت این پرسپولیس است که دنیا به کامش می‌شود و جام قهرمانی را در دست می‌گیرد. الان هم در حال مشاهده این موضوع هستیم که پرسپولیس هر هفته بهتر و بهتر می‌شود و باز هم جای پیشرفت دارد. اصلا هر روز که می‌گذرد این تیم قدرتی تازه پیدا می‌کند. من اعتقاد راسخ دارم هر تیمی که به جای پرسپولیس بود تا امروز نابود می‌شد چون حجم تغییر و تحولات این تیم بسیار زیاد بوده است.
هر تیمی و هر بازیکنی نمی تواند این حجم از تغییرات را تاب بیاورد. از سویی پرسپولیس بازیکنان نجیبی دارد. آنها پول نمی‌گیرند و صدایشان هم در نمی‌آید و بابت این موضوع بسیار به آنها افتخار می‌کنیم. مثل همیشه در نهایت صدر برای این تیم خواهد بود و قهرمانی به آنها می‌رسد. من آن روز را به راحتی پیش‌بینی می‌کنم و از همان ابتدای لیگ هم گفتم هر اتفاقی که بیفتد در نهایت این پرسپولیس است که با تمام مشکلات قهرمان می‌شود. این تیم بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد و من چقدر خوشحالم که رامین رضاییان هم به این تیم برگشته‌، او خام بود اما اکنون پخته شده است. از همه نظر بازیکن کاملی به شمار می‌رود و ویژگی‌های فنی بسیار بالایی دارد. البته او هنوز جای پیشرفت دارد و می تواند به بازیکن بهتر و کامل تری تبدیل شود. او تاثیرگذاری بسیار خوبی دارد و توانایی راه انداختن یک جناح پرسپولیس را
در او می‌بینم.
رامین از بازیکنان با‌کیفیت تیم به شمار می‌رود و توانایی بازی کردن در چند پُست در او موجود است. فکر می‌کنم او چهار شش دارد. به هر حال با اتکا به همین بازیکنان باکیفیت است که خیلی راحت می‌توانیم از قهرمانی پرسپولیس حرف بزنیم. آینده مال این تیم است.