خق با شماست

خق با شماست

# قبض- جریمه
ایمانی از تهران:
به دلیل وجود سایت‌های جعلی در پرداخت قبوض جریمه رانندگی، بهتر است پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ علاوه بر درج تخلفات رانندگی در سامانه، از طریق پیامک هم به مالکان خودرو اطلاع‌رسانی کند.

#سرقت-پلیس
مهاجرانی از تهران:
از نیروی انتظامی تقاضا دارم به منظور جلوگیری از سرقت تجهیزات روشنایی بزرگراه‌ها توسط سارقان که گاهی باعث صدمات جانی و مالی به رانندگان می‌شود، نظارت بیشتری داشته‌باشد.

# نظارت- دارو
قدسی از اصفهان:
بهتر است مسؤولان وزارت بهداشت نظارت بیشتری بر قیمت داروها داشته‌باشند، چراکه هر روز شاهد افزایش قیمت‌ها هستیم. بازی با جان و سلامت مردم اصلا خوشایند نیست.

# سرعتگیر- ترافیک
دلاوری از تهران:
نصب سرعتگیر در انتهای خیابان شهیدخضری قبل از بزرگراه شهیدصیادشیرازی باعث افزایش ترافیک در این خیابان شده است. چه لزومی داشت این سرعتگیر نصب شود؟

# پیش‌فروش- خودرو
هادوی از تهران:
پیش‌فروش فوری توسط خودروسازان بسیار کاهش یافته‌است و حتی در زمان پیش‌فروش تعداد کمی خودرو عرضه می‌شود.چرا؟

# رهن- اجاره
مهدی‌زاده از تهران:
قیمت رهن و اجاره در شهر تهران به اوج خود رسیده و این موضوع فشار بسیاری را به مستاجران وارد کرده‌است.

# حق فنی- داروخانه
فرخنده‌کلام از تهران:
بعضی از داروخانه‌ها همچنان مبلغی به عنوان حق فنی از مشتریان دریافت می‌کنند، این درحالی است که دریافت این مبلغ غیرقانونی است.
 
# نان- آرد
نوایی از تهران:
آردی که در نانوایی‌ها برای پخت نان استفاده می‌شود، آرد سفید است و فواید آرد کامل را ندارد. باید مسؤولان قانون استفاده از آرد کامل را در نانوایی‌ها اجرایی کنند تا سلامت جامعه تامین شود.

#مزاحم_گورستان
خسروی از تهران:
از مسؤولان سازمان بهشت زهرا(س) تقاضا دارم ورود گدایان و مزاحمان را به این محل ممنوع کنند، زیرا این افراد از شرایط نامناسب شهروندان سوگوار سوء استفاده می‌کنند.