همراه ثابت قدم

یادداشت

همراه ثابت قدم

تأسیس روزنامه جام‌جم، نقطه عطفی در تاریخ رسانه کشور است، چرا که زمانی پا به عرصه وجود گذاشت که جریان‌های سیاسی خاص با استفاده از روزنـــــــــــــــــــامـــــه‌هـــای زنجیره‌ای ارزش‌های انقلاب اسلامی را مورد هجمه قرار داده‌بودند. روزنامه جام‌جم به عنوان یار مکتوب رسانه ملی، طی 22 سال همواره در مواجهه با مسائل روز جامعه کنش‌مند بوده و توانسته به عنوان یک رسانه صادق و معتبر، معتمد مردم باشد. روزنامه جام‌جم در عین جوانی، با‌تجربه هم هست. چون هم طراوت و جذابیت خود را حفظ کرده و همان طور که از یک روزنامه انتظار می‌رود مطابق شرایط و سلایق روز جامعه، خودش را به‌روز‌رسانی می‌کند و هم پختگی و متانت در عملش پیداست. این روزنامه ثابت کرده که می‌توان با حفظ اصول و هنجارها، نوآور بود و سلایق و طیف‌های مختلف مردم را در برگرفت. 
در این شرایط که صداوسیما در صف اول جنگ رسانه‌ای قرار دارد و مسؤولیت حفاظت از مردم و مرزهای فرهنگی کشور در مقابل ناهنجاری‌های مخرب را دارد، نقش مهم روزنامه‌ای چون جام‌جم نیز به عنوان بال دیگر رسانه ملی برجسته‌تر از همیشه به نظر می‌رسد، به ویژه امروز که طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی است و جهاد تبیین یکی از شاهراه‌های تحقق آرمان‌های چله‌دوم انقلاب است و ساخت تمدن نوین اسلامی و ایرانی است. 
بدون تردید روزنامه وزینی چون جام‌جم که متعهد به حقیقت و در تلاش برای پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌هاست، در این راه، همراهی ثابت قدم و امیدبخش است. این همراهی برای معاونت سیما از اهمیت بیشتری برخوردار است، چرا که روزنامه جام‌جم با اختصاص بخش ثابت رسانه، پل ارتباطی خوب و موثر بین جعبه جادو و عموم مخاطبان است.این بخش ضمن انعکاس اخبار برنامه‌ها و سریال‌هاى سیما، در مقام یک منتقد منصف و خیرخواه، کمک حال تلویزیون نیز بوده‌است. جا دارد از روح‌ا... رجایی عزیز، سردبیر فقید روزنامه جام‌جم هم یاد کنم که نقش موثری در حرکت رو به جلوی این روزنامه داشت و یک روزنامه‌نگار شریف و خوشنام بود. همچنین فرا رسیدن بیست‌‌و‌دومین سالگرد تأسیس روزنامه جام‌جم را خدمت مدیر مسؤول، سردبیر، همه دبیران، خبرنگاران، عکاسان و کارکنان روزنامه وزین جام‌جم تبریک عرض می‌کنم.

حمید شاه‌آبادی - معاون سیمای رسانه ملی
ضمیمه قاب کوچک