درخشش هنر پیشه نقش‌دوم

درخشش هنر پیشه نقش‌دوم

دادگاه جنجالی دو بازیگر هالیوودی حالا بیشتر از آن‌که یک جریان داغ قضایی باشد، شبیه یک برنامه تلویزیونی پرمخاطب شده‌است و خب برای صاحبان سرمایه، چه فرصتی بهتر از این که به خاطر اقبال به چنین مساله‌ای، این نمایش را ادامه دهند.

در جهان رسانه برای بسیاری شهرت منفی و مثبت تفاوتی ندارد، بسیاری معتقدند مهم نیست در چه جایگاهی به شهرت می‌رسید، همین که به شهرت رسیده‌اید یعنی همای سعادت روی شانه شما نشسته‌است. خوش‌شانس تازه جریان دادگاه جانی دپ و امبرهرد، نامش کامیل واسکوئز وکیل 37 ساله اهل کالیفرنیای جانی دپ است که حالا شهرتش دارد از موکلان سرشناس دادگاه بالاتر می‌رود. او با شیوه دفاع از موکلش، به یکی از چهره‌های سرشناس تبدیل شده‌است و طرفداران خاص خودش را دارد. 
طرفداران واسکوئز، بیشتر به‌دلیل مجادله و گفت‌وگوهای پرتنش با امبر هرد و وکلایش طرفدار او شده‌اند. این شهرت تا آنجا رسیده که لباس‌‌های مزین به نام او تولید شده‌است و هشتگ‌هایی در تحسین او در رسانه‌‌های اجتماعی نوشته می‌شود. یک ویدئوی دو دقیقه‌ای از کامیل واسکوئز که پیوسته حرف‌های وکیل امبر هرد در دادگاه را به نشانه اعتراض قطع می‌کند، تنها در چند روز بیش از ۲۷ میلیون بازدید تنها در یک شبکه اجتماعی داشته‌است. به باور هواداران این چهره تازه دادگاه از لحظات به یاد ماندنی دادگاه برای طرفداران جانی دپ و وکلایش می‌توان به بازجویی کامیل واسکوئز از امبر هرد در مورد سرنوشت هفت‌میلیون دلاری که قبلا تعهد کرده‌بود به خیریه اهدا کند اشاره کرد یا زمانی که به او گفت عکس‌هایش را برای نشان دادن کبودی ویرایش کرده‌است. با این حال او منتقدانی هم دارد. برخی از دنبال‌کنندگان ماجرای دادگاه دپ و هرد، کامیل واسکوئز را متهم می‌کنند ادعاهای خشونت خانگی مطرح‌شده علیه موکلش را بی‌اعتبار می‌کند. با همه اینها باید دید آیا محبوبیت وکیل جانی دپ در اینترنت می‌تواند با موفقیت او در دادگاه همراه شود یا این پرونده یک شکست تاریخی برای این وکیل جوان خواهدبود.