بدون تیتر

بدون تیتر

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی دلیل تعیین نرخ ارزی بلیت هواپیما برای مسافران خارجی را تسهیل دسترسی ایرانی‌ها به پروازهای داخلی اعلام کرد و گفت: اساسا دلیلی ندارد که به مسافران خارجی سوبسید و یارانه‌ای که به مسافران ایرانی داده می‌شود را پرداخت کنیم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی از توافق این وزارتخانه با بانک صادرات برای پرداخت 3000 یلیارد تومان وام قرض‌الحسنه و وام مرابحه به بازنشستگان صندوق کشوری خبر داد.

مقایسه آمار چک‌های مبادله‌شده در فروردین و اردیبهشت سال جاری، نشان می‌دهد که در این بازه زمانی یک‌ماهه، میزان استفاده از چک در مبادلات بین مردم و کسبه با رشد 21.1 درصدی همراه بوده است.

محمدمهدی برادران معاون وزیر صمت گفت: در یکی از انبارهای بزرگ در تهران، دستگاه‌های لوازم خانگی دست‌دوم را تجهیز و نو می‌کردند که تبدیل به شبکه هم شده‌بودند؛ در نهایت با این شبکه برخورد شد.

دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد گفت: مصوبه هیات وزیران برای ممنوعیت واردت خودرو به مناطق آزاد به قوت خود باقی است.

مدیرکل بازرسی و مبارزه با قاچاق کالاهای سرمایه‌ای سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از تشکیل پرونده قاچاق برای بیش از ۴۰۰واحد صنفی متخلف در اردیبهشت امسال خبر داد.

معاونت برنامه‌ریزی وزارت نفت اعلام کرد: ظرفیت تولید گاز خام کشور در سال۱۴۰۰ برای نخستین بار از مرز 1000‌میلیون مترمکعب در روز عبور کرد.

خرید تضمینی گندم در ۳۱استان کشور با ۳۱درصد رشد نسبت به بهار سال گذشته، از سه میلیون و ۶۶۳هزار تن فراتر رفت.

رئیس‌کل سازمان توسعه تجارت ایران از افزایش ۴۰‌درصدی صادرات غیرنفتی در بهار امسال خبر داد و گفت: تراز تجاری ۶۰۰میلیون دلار مثبت شد.

منوچهر منطقی معاون وزیر صمت با اشاره به این‌که ادبیات خودروسازی ایران برای ۲۵سال پیش است، گفت: امسال دو محصول جدید با ارزش و قیمت مناسب عرضه خواهند شد.